בכירי העולם העסקי נאמנים לצמצום הפערים בחברה הישראלית

מחשבות טובות

במפגש מרגש של עמותת מחשבה טובה הפועלת לצמצום פערים חברתיים בישראל באמצעות הנגשת טכנולוגיה לפריפריה החברתית והגיאוגרפית, התכנס השבוע חבר הנאמנים של העמותה למליאה השנתית במשרד עוה״ד עמית, פולק מטלון (APM) התומך בפעילויות העמותה מזה כעשור.

מאז היווסדה השתתפו בפעילות העמותה מעל- 100,000 איש  בכ- 20,000 סדנאות וקורסים במגוון נושאים טכנולוגיים, ופעילותה נפרשת על פני 250 מוקדים ברחבי הארץ.

את האירוע פתחה עו"ד אילת טורם חברת הוועד המנהל של העמותה שציינה כי "דוקא בימים אלו של פילוג בעם, מחשבה טובה תמשיך להתמקד בחיזוק נכסי הליבה של המדינה ובראשם ההון האנושי, חניכי העמותה, ילדים נוער ומבוגרים. צמצום הפערים הטכנולוגיים יעודד מוביליות חברתית ויתרום לקיטון הקיטוב החברתי". אחריה נשא דברים מייסד העמותה, ד"ר אסטורה מודנה. בהמשך מנכ"לית העמותה, אורנית בן ישר, הציגה סקירה של פעילות העמותה.

לסיום, נערך מפגש אישי עם שלוש אמהות של בני נוער מלוד שתיארו כיצד העשייה של העמותה והחיבור בין המגזרים השונים בלוד, שינו את חיי ילדיהם והעניקו להם כלים לעתיד טוב יותר.

בין חברי חבר הנאמניםד”ר אסטורה מודנה, יו"ד הועד המנהל של מחשבה טובה וממייסדיה;  עו"ד אילת טורםמנכ״לית APMakers Innovative Capital  וחברה בוועד המנהל של העמותה; אורנית בן ישר, מנכ"לית עמותת מחשבה טובה; ניל קורני, מנכ"ל סיטי ישראל וחבר בוועד המנהל, אל"מ במיל' טליה גזית, לשעבר מפקדת ממר"ם ושותפה ב-PWC; זיו כהן, משנה למנכ"ל Wesure ; תימור ארבלסדרס, מנכ"לית לאומי טק; האלוף במיל' אמיר אבולעפיה מנכ"ל חברת דונה היוצא ; חיים פרידמן שותף מייסד ומנהל קרן ליונבירד ; איריס שלגי, יו"ר ומייסדת קרן מהלך,  ברק בן אליעזר, מנהל שותף בקרן ההשקעות Winnovation ; אריק זאבי מדליסט אולימפי ; היבי מוחמד, שותף בחברת דלוייט ; אלי גרונר מנהל קרן Koch Disruptive Technologies ; אבינועם ארמוני, נציג קרן גנדל בישראל ויו"ר הוועד המנהל של המכללה האקדמית תל אביב – יפו;  משה פרבר, יזם, מומחי אבטחת המידע בישראל חבר בוועד המנהל של העמותה ; עמיר לייבוביץ' מנכ"ל קלאריטי.

קרדיט לתמונות: גבריאל סטרוק

אולי יעניין אותך

resized_pexels-photo-207580
 בוגנר מנכלית דלתא ישראל מותגים צילום שי פרנקו (6) (1)
 באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
 שניר משיקה פרויקט סיוע הכוונה ותמיכה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר עסקיהם נפגעו בעקבות הלחימה המתמשכת בעוטף
- צפריר להב (שני מימין סמנכל מכירות איימבטר עם צוות הקונסוליה הישראלית והנציגים הברזילאים
 פישביין סמנכל כספים קבוצת בזק צלם רמי זרנגר

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349