בכירי רשת BBB כבשו את דובאי במסגרת טיול קולנרי

משלחת של כ- 70 איש, בניהם בכירי רשת BBB, יחד עם מנהלי הרשת והזכיינים, נחתה אתמול בערב (יום ב) בישראל, מארבעה ימים של טיול קולינרי בדובאי.

 

הטיול המגבש כלל את כל האטרקציות שיש לדובאי להציע: האורחים נהנו ממסיבת יאכטה בשקיעה, טיול ג'יפים על הדיונות, אירוח במחנה בדואי אותנטי, ביקור בבורג' חליפה, תצפית על אי הדקלים והצצה למטבחים של השפים המובילים ועוד. 

 

כיאה למשלחת של מסעדנים, כללה החופשה ביקור גם במסעדות המדוברות ביותר בעיר, בניהן מועדון ה- NAMOS, מסעדת סושי סמבה, מסעדת קארנה בעלת כוכבי המישלן ועוד.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB, חתמה את ארבעת הימים וברכה את הזכיינים:  "הייתה לנו שנה מאתגרת, אבל אנחנו רשת שבוחרת לדבוק באופטימיות, ולכן, אני מבקשת לאחל לכולנו, שהקיץ שלפנינו יביא עימו גם בשורות טובות.אנחנו חוזרים ארצה בכוחות מחודשים, ומציעים ללקוחותינו שורת חידושים קולינריים והפתעות לקהל הלקוחות שלנו. יש לנו המון מתחרים, ואנחנו מתמודדים עם המון אתגרים, אבל בסופו של דבר- בכוחות משותפים, בדבקות ואמונה בהצלחה שלנו, וכמובן- בעבודה קשה בלי קיצורי דרך ובלי עיגולי פינות- הצלחנו, אנחנו מצליחים, ונמשיך להצליח!"

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר