בלנדר ו- K.S.P אתר הסחר הגדול בישראל משלבים כוחות

בלנדר טכנולוגיות פיננסיות ממשיכה להתרחב בתחום ה-Buy Now Pay Later  וחתמה על שיתוף פעולה נוסף עם רשת KSP במסגרת השת"פ פלטפורמת התשלומים blenderPay תוטמע ב- 56 חנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר החברה.

 

לאחר תקופת פיילוט שבוצעה, החל מהיום, יוכלו הלקוחות לרכוש את מוצרי הרשת בפריסת תשלומים רחבה, בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי באמצעות הטכנולוגיה של בלנדר. בכל רכישה של 1000 ש"ח ומעלה, ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 60 תשלומים באמצעות blenderPay. הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת של בלנדר יודעת לבחון בתוך שניות בודדות את תמהיל העסקה ולאשרה. היתרון המשמעותי ללקוח הוא היכולת לבצע עסקה גדולה בתשלומים מבלי לפגוע במסגרת האשראי וכל זאת באופן דיגיטלי מלא ללא טפסים ובירוקרטיה. מדובר בהתרחבות נוספת של blenderPay שצמחה השנה באופן משמעותי עם כניסה חזקה לרשתות גדולות ומשמעותיות גם בחנויות הפיזיות וגם באונליין. פתרון האונליין של blenderPay הינו ייחודי בענף ומאפשר השלמת רכישה גדולה באופן דיגיטלי פשוט בלחיצת כפתור. 

 

גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל: "שיתוף הפעולה עם KSP מהווה משמעות רבה לצמיחה של pay blender בענף החשמל והאלקטרוניקה בכלל ובתחום הרכישות אונליין בפרט. מדובר בשחקן חזק עם היקפי סחר גדולים שלא מכבר הוגדר כאמזון הישראלי. כבר בתקופת הפיילוט ראינו היקפים גדולים בפעילות ואנחנו צופים להמשיך ולצמוח בתחום. אנו נמצאים בימים אלה בהליכים סופיים להקמת המיזם המשותף עם בנק הפועלים לאשראי בנקודות מכירה, פעילות אשר תרחיב משמעותית את הפתרונות של blenderPay לרשתות ובתי עסק נוספים. מדובר בצעד נוסף משמעותי במהפכת ה BNPL במתן מענה לצורך אמיתי של הצרכן הישראלי בבואו לבצע רכישות גדולות תוך כדי שליטה בהוצאות משק הבית".

 

בלנדר מובילה בישראל את תחום ה-BNPL (Buy Now Pay Later), פריסת תשלומים לקניות גדולות בנקודות מכירה, שנמצא בצמיחה מואצת בעולם וגם בישראל באמצעות שירות blenderPay. החברה פרוסה כבר בלמעלה מ-2000 נקודות מכירה בישראל ובאירופה במגוון רחב מאוד של סגמנטים, החל מתחום האלקטרוניקה והמחשבים, תחום הרכב והדו גלגלי, תחום הטיפולים הקוסמטיים, רפואה קוסמטית, קורסים אונליין, ריהוט לבית ועוד. 

 

הייחודיות של בלנדר היא היכולת הטכנולוגית והתפעולית שלה לאשר מימון בטווח זמנים קצר ביותר, ללא טפסים ובירוקרטיה באופן שקוף וברור ללקוח באמצעות כליAI  (בינה מלאכותית) ולמידת מכונה. התהליך מתבצע באופן דיגיטלי פשוט כבר בעמדת המכירה כשהלקוח מקבל אישור עקרוני ותמחור בתוך דקות בודדות. 

 

אודות בלנדר:

בלנדר הינה חברת פינטק בינלאומית המספקת אשראי ופתרונות מימון חדשניים לעשרות אלפי לקוחות בהתאם להעדפותיהם וצרכיהם. החברה פיתחה מערכת טכנולוגיה ייחודית ויעילה למתן אשראי, הפועלת באמצעות שיטות וכלים שפותחו על ידי החברה, תוך שימוש  במתודולוגיות, כלים ורעיונות מתחום הביג דאטה, כריית נתונים, למידת מכונה, פסיכולוגיה התנהגותית ועוד. את החברה ייסדו ב-2014 המנכ"ל ד"ר גל אביב, משנה למנכ"ל וראש אגף טכנולוגיה בועז אביב ומשנה למנכ"ל וראש אגף מוצרים ברק גור. החברה פועלת בישראל ובאירופה. בינואר 2021 השלימה החברה הנפקה ראשונית בבורסת תל אביב.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר