במבה ממנפת את מיתוג במבה כחטיף "ישראלי" ועולה מחר (ד') בקמפיין אינטראקטיבי חדש- "מצטלמים בסבמבה". במסגרת הקמפיין, מזמינה אסם את הציבור הרחב להצטלם עם במבה – בכל מקום, בארץ או בעולם, בכל מיני סיטואציות ולשלוח אליה את התמונות.
הקמפיין מלווה בסרט פרסום ייחודי, שהופק ע"י משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, וצולם במדינות שונות בעולם ובישראל. הסרט מתאר סיטואציות אמיתיות הממחישות את היות חטיף במבה חלק בלתי נפרד מהחיים של הישראלים, בכל מקום אליו הם מגיעים. התמונות יהיו חלק מתערוכת צילומים חגיגית וגדולה של במבה ,שתיערך בחול המועד סוכות.
חטיף במבה שיוצר לראשונה ב-1964, הינו החטיף הנמכר ביותר בישראל המוביל את השוק עם נתח של 25% . לדברי נילי צור, מנכ"ל חטיבת החטיפים ודגני הבוקר באסם "עם השנים הפך הבמבה "לאייקון ישראלי" שאנשים, בכל גיל, אוהבים לקחת איתם לכל מקום – בארץ ובחו"ל. הרעיון למהלך הנוכחי נולד מכך שלאורך השנים אנשים, ביזמתם, שולחים אלינו תצלומים שלהם ושל ילדיהם עם החטיף מכל מיני מקומות בעולם. המהלך הוא המחווה שלנו לציבור אוהבי הבמבה ומתן במה לביטוי הרגשות המיוחדים שאנשים חשים כלפי המותג".
צור מדגישה כי "יצרנו סרט מלא בחיוכים ושמחת חיים חוצי גבולות. במהלך הצילומים 'תפסנו על חם' את אנשי המקום ותיירים הנהנים מבמבה במקומות ומצבים שונים, מצחיקים ומרגשים."
הקמפיין בהשקעה של 2 מיליון ₪, יימשך כשלושה שבועות ויעלה בערוצים 2 , 10 , 24 ובאתר האינטרנט של במבה.
קרדיטים:
אסם:
מנהלת שיווק חטיבת החטיפים: זהבה מרטנוביץ'
מנהלת מותג: ענת שימרון, חגית שלו
פובליסיס אריאלי:
סמנכ"ל קריאטיב: גיא נתיב
מנהל קריאטיב: דוד אביטל
במאי: אביב מערבי
קופי: חנה קאופמן
ארט: מיכל מנגוט
קופי: מיכאל גורי
משנה למנכ"ל: מיכל צרפתי אפרת
מפיקת משרד: שגיא אשכנזי
מנהל לקוחות: נועה פלציג
סופרוויזר: שי ורנר
תקציבאית: שירי גלזר
חברת הפקה: אוג