בנק יהב יוצא בקמפיין חורף תחת הסיסמה: "בנק יהב הכי משתלם בשבילך"

בנק יהב יוצא בקמפיין פרסומי לחודשי החורף תחת הכותרת "בנק יהב הכי משתלם בשבילך". הקמפיין נועד לחזק את המותג והחשיפה לבנק יהב ולהעביר את המסר כי בנק יהב הוא המשתלם ביותר מבין כל הבנקים וזאת לאור הקביעה של בנק ישראל כי "בנק יהב הוא הבנק הזול ביותר בשירותים נפוצים בחשבון עו"ש בפער משמעותי מיתר הבנקים". עוד יודגש במסגרת הפרסומים כי בנק יהב פתוח לכלל הציבור, כי עשרות אלפי לקוחות חדשים כבר הצטרפו אליו ותצא קריאה ללקוחות כל הבנקים להצטרף למסלול ניהול חשבון משכורת ללא עמלות עו"ש בבנק.



הקמפיין יעלה החל מחודש דצמבר ויכלול פרסום ברדיו, פרסום על גבי אוטובוסים וחסויות בטלוויזיה ויימשך לאורך החודשים דצמבר, ינואר ופברואר באמצעי המדיה השונים, בעלות כוללת של כ – 1.5 מיליון ₪ .



במקביל ממשיך בנק יהב בפעילות הפייסבוק שלו, כאשר לאחרונה העלה ששני קמפיינים מוצלחים לקהל הסטודנטים ופעילות מיוחדת למשפחות במהלך חג החנוכה. במסגרת פעילות הסטודנטים שקיים בנק יהב במהלך חודש אוקטובר, הצטרפו למעלה מ- 5,000 עוקבים חדשים, ונרשמו למעלה מ- 130,000 כניסות לעמוד הבנק. מטרת הרחבת המהלך היא להפוך את דף הפייסבוק לזירה לצרכנות נבונה, מתוך כוונה לתת ערך מוסף הן בהיבטים של חיסכון בפעילות צרכנית והן טיפים להתנהלות פיננסית נבונה.



בנק יהב הוא בין הגופים הפיננסים הראשונים בישראל שהקימו עמוד רשמי בפייסבוק והחליטו לערוך ברשתות החברתיות פעילות שוטפת, כמדיה משלימה ליצירת קשר, מתן שירות ודיאלוג עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, ועם כלל הציבור. כיום לבנק כ- 9,000 עוקבים והוא נחשב בין הבנקים הפעילים ביותר בפייסבוק.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)