אחרי שלפני כשלושה שבועות הודיע מנכ"ל בנק לאומי למשכנתאות, יובל גביש, על השקת שירות חדש ללקוחות הבנק: שירות "רצים בשבילך", יוצא הבנק עם קמפיין לשירות החדש, בהיקף של כ-1.5 מיליון ש"ח. הקמפיין, באמצעות משרדי הפרסום פובליסיס אריאלי ואידיאולוג'יק, יכלול פרסום בעיתונות הכתובה, ברדיו ובאתרי האינטרנט.
מנכ"ל לאומי למשכנתאות, יובל גביש, אמר בהקשר לשירות החדש כי הוא נועד לפשט הליכים עבור הלקוח ולהקל עליו את התהליך של נטילת המשכנתא. "כפי שהצהרתי בעבר, אנחנו מתכוונים להכניס מוצר חדש מדי רבעון ולהפוך את תהליך נטילת המשכנתא מנטל לחוויה, ושירות 'רצים במקומך' הוא צעד נוסף שלנו בכיוון זה", אמר גביש.