בנק מזרחי עולה בקמפיין חדש למשכנתאות

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בהשתתפות הפרזנטור דביר בנדק ומציג פתרונות פיננסיים אמיתיים מהמומחים של טפחות למצב הכלכלי שנוצר בעקבות משבר הקורונה.





בקמפיין החדש, דביר חולף על פני אנשים העומדים בתור לסופר השכונתי וכנדרש בתקופה זו, עטויים במסכות ושומרים על מרחק של 2 מטר אחד מהשני. דביר מדבר על המציאות שנכפתה על הציבור בשהייה בבית, מזכיר את כל התודות לנותני השירותים השונים, ולבסוף מציין כי עם תודה לא קונים במכולת ולא קונים בית: "בזמן שמומחים מכל התחומים מחפשים תרופות לקורונה, המומחים של טפחות ישבו לחפש פתרונות למצב הכלכלי שנוצר בעקבות משבר הקורונה ומצאו!"




הבנק מציג שני פתרונות פיננסיים שמטרתם לסייע לציבור הישראלי במיוחד בתקופה זו- "משכנתה בקצב שלך"- המיועד לאלו הרוכשים דירה וצריכים משכנתה, וכרטיס טפחות ללקוחות בעלי משכנתה בטפחות ומצטרפים חדשים הזקוקים לאשראי נוסף.





דינה נבות, סמנכ"ל שיווק בנק מזרחי טפחות: "התקופה הנוכחית המאופיינת באי וודאות כלכלית מביאה אותנו כבנק המומחה והמוביל בתחום המשכנתאות להציע פתרונות רלבנטיים לתקופה. ללקוחותינו בעלי משכנתה בטפחות אנו מציעים את כרטיס טפחות המאפשר מסגרת זמינה של עד 120 א' ₪ לכל מטרה, וללקוחות המעוניינים לרכוש עכשיו דירה אנו מציעים "משכנתה בקצב שלך", המאפשרת ללקוח להתאים את ההחזר החודשי ליכולת ההחזר הנוכחית ולשנות בהמשך".







הקמפיין יעלה בכל ערוצי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG :



מנכל משותף – זיו קורן



סמנכ"ל קריאייטיב –איתי גרונר ודני יעקבוביץ



סמנכ"ל לקוחות –שירי הייסר



מנהלת קריאייטיב – מיטל שקדי



ארט דירקטור – איל לבנון



סופרווייזרית – זהר הרפז



תקציבאית- שיראל מנדיל



חברת הפקה- ראבל



במאית- קרן חכמה



צלם- לאל אוטניק



עורך-יובל שר



בית פוסט- גראוויטי



סאונד- סאונדהאוס


אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים