בעקבות החשיפה: התקשורת העולמית מתלהבת מהוֶרְטִיקָה

מכשיר הוֶרְטִיקָה לא רק משך את עינם של משתתפי IFA BERLIN 2023, התערוכה העולמית לחידושי אלקטרוניקה – אלא אף לכד את תשומת ליבם של כמה מגופי התקשורת ומשפיעני הרשת המובילים באירופה. "בשורה מהפכנית", "חדר כושר לאיבר" ועוד – קבלו הצצה לגל התגובות והפידבקים מרחבי העולם, בעקבות חשיפתו של המכשיר בתערוכה

עידו הנדל / בשיתוף או-מד מדיקל

כבר במסיבת העיתונאים שנערכה יום לפני IFA BERLIN – תערוכת האלקטרוניקה העולמית השנתית, המושכת אליה מאות אלפי צרכנים ומפיצים מרחבי העולם – היה ברור כי יש כוכב ראשי בתערוכה, הלוא הוא מכשיר הוֶרְטִיקָה. המכשיר, פיתוח ישראלי חדשני המספק מענה רפואי ביתי לקשיים בתפקוד המיני, עורר עניין רב – וגופי תקשורת עולמיים, יחד עם משפיעני רשת מובילים ממגוון מדינות בעולם, קבעו כי מדובר בבשורה מהפכנית עבור כל גבר הסובל מקשיי זקפה.

הפולנים הצהירו כי מדובר בטיפול חדשני, מהפכני וידידותי למשתמש. נציגי הרשתות החברתיות מטורקיה ומרוסיה התרשמו מהתעוזה שבאופן הצגת המכשיר ומחדשנותו הטכנולוגית, ואילו גופי חדשות מאיטליה, נורווגיה וגרמניה הביעו התרשמות עמוקה מהמכשיר, אשר על פי טענתם עשוי לשנות לטובה את חייהם של גברים רבים בכל רחבי העולם.

התעניינות עולמית  חוצה גבולות ויבשות

בין גופי התקשורת הבולטים שהגיעו לתערוכה וסיקרו את המכשיר הישראלי היו גם כתבים מפולין. באתר הפולני הנחשב Telepolis, העוסק בטכנולוגיה וחדשנות, נכתב: "בחיפושינו אחר מכשירים העוזרים לשמור על בריאות תקינה ביריד IFA נתקלנו בהרבה מכשירי כושר שונים שלא חידשו יותר מדי. היו גם מוצרים שנועדו להמריץ את תהליך התחדשות הקולגן בעור על ידי שימוש בטכנולוגיית גלי רדיו, אבל עדיין לא נתקלנו במכשיר שעושה זאת במטרה לטפל בהפרעות זקפה – עד שנתקלנו במכשיר הוֶרְטִיקָה, המציע טיפול קל וידידותי למשתמש בעל השפעה ארוכת טווח".

בבלוג הטכנולוגיה הפולני Daily Web נכתב כי "הוֶרְטִיקָה מספק פתרון בטיחותי, לא פולשני ובעל יעילות מוכחת בטיפול בהפרעות זקפה. נראה כי המכשיר עשוי להיות שימושי מאוד, והוא בהחלט היה ראוי להצגה ב-2023 IFA".

בפורטל החדשות הפולני Chip pl סיכמו הכול במשפט אחד: "מכשיר יוצא דופן שיכול לתקן את בעיות הזקפה שלך".

סנסציה – גם ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות והערוצים הדיגיטליים השונים מהווים חלק בלתי נפרד מהמציאות של היום. מפיקי תערוכת 2023 IFA הבינו זאת – והזמינו לתערוכה משפיעני רשת בולטים כדי שיסקרו את האירוע ממקור ראשון. משפיענים אלו ביקרו גם בביתן של או-מד מדיקל, חזו במכשיר ובאופן הפעלתו (בעזרת בובת הדגמה בעלת איבר מין גברי) – והתרשמו הן מדרך התצוגה המקורית והנועזת של המכשיר והן מהחדשנות הטכנולוגית שלו.

נציג ערוץ היו-טיוב הרוסי והמצליח Visual Berlin, הזוכה באופן קבוע לעשרות אלפי צפיות, תיעד בסרטון את אופן הפעולה של המכשיר וכתב: "הוֶרְטִיקָה פועל בטכנולוגיה חדשנית המאפשרת לשקם את מנגנון הזקפה, וזאת בלי לעשות שימוש בכדורים, בזריקות, או בכל פרוצדורה פולשנית אחרת. תשעה מתוך עשרה מטופלים מעידים כי חוו עלייה ממשית בזרימת הדם לאיבר המין, הודות לטכנולוגיית גלי הרדיו שהמכשיר מבוסס עליה – הגורמת לעוררות פיזיולוגית, ליצירה מחודשת של קולגן ולזרימת הדם לאיבר. המכשיר פרקטי ונוח, בבית ואפילו בדרכים".

לבוני, משפיען הרשת הטורקי המפורסם, צייץ בטוויטר: "גברים רבים מעל גיל 40 בטורקיה כבר מחפשים בגוגל איפה אפשר לקנות את המכשיר המיוחד הזה".

זה לא צעצוע מין – זה יכול לשנות את החיים שלך

אתר החדשות הגרמני המפורסם Bz Berlin, שבו מבקרים מעל למיליון וחצי גולשים מדי חודש, כתב: "הסטארט-אפ לבעיות זקפה. זה לא סתם צעצוע מין – סיבי הקולגן בפין מתחזקים הודות לאנרגיה מיוחדת המצויה במכשיר, המשפרת את זרימת הדם ומבטיחה כי הדם יישאר במקום שבו הוא צריך להיות".

גם אתר החדשות האיטלקי המפורסם Italy 24 הביע את התרשמותו מהוֶרְטִיקָה וכתב שהמכשיר "עשוי לפתור בעיות רלוונטיות מאוד עבור גברים רבים. מכשיר טיפולי זה פותח על ידי מומחים כדי לאפשר שחזור של ייצור רקמות הקולגן המצויות בגופי החלל של הפין".

כתב הטכנולוגיה הנורווגי הבכיר פין ג'ארל כתב באתרו הפופולרי כי בפגישתו עם דניאל לישסנקי, מייסד ומנכ"ל החברה, הוסבר לו כי למעשה מדובר ב'חדר כושר לפין'. "ממה שאני הבנתי," ציין הכתב, "התוכנית היא שכל גבר הסובל מבעיות זקפה ישב על הכורסה שלו בבית וייתן למכשיר לעבוד, אולי אפילו תוך כדי שהוא שותה קפה וקורא. הפרעות זקפה הן עדיין טאבו – ולכן הוֶרְטִיקָה יכול להיות פתרון זמין ויעיל עבור מי שמעוניין לקצר את הדרך לטיפול בבעיה".

התגובות האוהדות, הסיקור הנרחב ושיתופי הפעולה שנוצרו בעקבות התערוכה קידמו את הפצת המכשיר במדינות רבות מעבר לים – ובאופן טבעי גם הביאו לעלייה נוספת בהיקף המכירות כאן בישראל.

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)
Claire Denis © Marian Stefanowski

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349