בשל המשבר התיירותי הקשה בישראל החליט פורום 'גו גלילי' להקדים את קיום המיזם התיירותי לחודש פברואר הקרוב ולא בסוף 2007 כפי שתוכנן בתחילה.
מטרת ה'גו גלילי' לחשוף בפני האורחים מחו"ל אתרי תיירות חדשים לצד ותיקים, תוך דגש על תחושת הביטחון השוררת בצפון הארץ לאחר מלחמת לבנון, שהובילה לגל ביטולים של קבוצות תיירים מחו"ל. המטרה הסופית היא שאותם סוכנים ועיתונאים יחזרו לארצותיהם ובפיהם בשורה על ההיצע הרחב של אפשרויות נופש בגליל תוך יצירת אהדה תקשורתית, שתצליח בסופו של דבר להחזיר לצפון את התיירים מרחבי העולם.
הגליל נחשב ליעד מרכזי בחבילת הטיול של התיירות הנכנסת, בשל המקומות הקדושים הרבים לנצרות המהווים נקודת משיכה מרכזית בתכנון הביקור בישראל.
אבי זנדברג, יו"ר התאחדות מלונות טבריה ויו"ר פורום 'גו גלילי' אמר כי "צפון המדינה נתפס בעיני התיירים מחו"ל כאזור שהחיזבאללה הרס ומסוכן לביקור. תפיסה זו המיתה כליל את התיירות הנכנסת למדינת ישראל ולצפון, ולכן ה'גו גלילי' הפך היום מנדבך נוסף במערך השיווק של הגליל לגורם המרכזי והחשוב שאנו תולים בו תקוות רבות" . זנדברג הוסיף כי "150 העיתונאים וסוכני התיירות יגיעו ממדינות שונות ברחבי העולם ובהן ממרכז אירופה ומזרחה, ארה"ב וקנדה. בחרנו נציגים מאותן מדינות שיש מהן טיסות סדירות לישראל ובתדירות מירבית ובהן נמצא פוטנציאל רב של תיירים".
'גו גלילי' הינו מיזם משותף של פורום לשיווק הגליל 'גו גלילי', שותפים בו משרד התיירות, חברת אל על, ההתאחדות מלונות טבריה ,עיריית טבריה, עמותות התיירות עמק הירדן ורמת הגולן, צח"ר (צפת וחצור הגלילית) והרשות לפיתוח הגליל, שחברו יחד כחלק מהמאמץ הלאומי המשותף להחזרת תנועת התיירות הנכנסת לישראל ולצפון הארץ והושקעו בו למעלה ממיליון ₪.