ברגר קינג משיק קמפיין חדש באמצעות "שמעוני פינקלשטיין draft fcb"

בברגר קינג משיקים קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין draft fcb". הקמפיין יתקשר את "הטעם המוצלח והאהוב של הרשת- וופר בצל ופטריות" והקונספט שנבחר הוא –" הטעם הכי גדול".



בקמפיין התבצע שימוש מיוחד ויוצא דופן במדיה כאשר מנוף הממוקם מחוץ למסגרת המודעה או השלט מוריד את חלקו העליון של הוופר במטרה להמחיש בצורה פרודית ומשעשעת את מוטיב הגודל והטעם הדומיננטי שהרשת מבקשת להעביר.



הקמפיין יעלה בעיתונים ועל גבי אוטובוסים בהיקף המוערך בכ-חצי מיליון שקל.



קרדיטים:


מנהל קריאיטיב – ירון תגר


מנהל מחלקת פלנינג – אושיק רושניק


פלנרית- הילה תמיר


ארטדירקטור – נתן פרייפלד


קופירייטר – דניאל זקס


תקציבאית – יעל ניצן

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל