בברגר קינג משיקים קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין draft fcb". הקמפיין יתקשר את "הטעם המוצלח והאהוב של הרשת- וופר בצל ופטריות" והקונספט שנבחר הוא –" הטעם הכי גדול".
בקמפיין התבצע שימוש מיוחד ויוצא דופן במדיה כאשר מנוף הממוקם מחוץ למסגרת המודעה או השלט מוריד את חלקו העליון של הוופר במטרה להמחיש בצורה פרודית ומשעשעת את מוטיב הגודל והטעם הדומיננטי שהרשת מבקשת להעביר.
הקמפיין יעלה בעיתונים ועל גבי אוטובוסים בהיקף המוערך בכ-חצי מיליון שקל.
קרדיטים:
מנהל קריאיטיב – ירון תגר
מנהל מחלקת פלנינג – אושיק רושניק
פלנרית- הילה תמיר
ארטדירקטור – נתן פרייפלד
קופירייטר – דניאל זקס
תקציבאית – יעל ניצן