המותג דיאט קוקה-קולה באמצעות משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק, יוצא בפעילות אינטרנטית מקורית וייחודית בהשקעה של כ-רבע מיליון ₪.
הפעילות מאפשרת לגולשים ליצור סרטון אישי על הדברים שעושים להם טוב (גם ללא ידע מוקדם בעריכת וידאו). על מנת לקחת חלק בפעילות האינטראקטיבית, מוזמנים הגולשים להיכנס לעולם "הדברים הטובים" של דיאט קוקה-קולה , לענות על מספר שאלות ובעזרת טכנולוגיה מתקדמת ועם ממשק נוח וידידותי למשתמש, ליצור סרטון בהפקה עצמית, אותו ניתן לשלוח במייל לגולשים אחרים .
אורלי קליין- דגן,מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה: "באמצעות הפעילות החדשנית מוזמנים הגולשים להתחבר לדברים שעושים להם טוב ,ליצור סרטון אישי ולהפתיע עימו. הפעילות תומכת בקמפיין הטלוויזיה הממחיש את רגעי הfeel-good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו, מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים".
https://www.e-dologic.co.il/cocacola/diet/feelgood/page/
המהלך החדש של דיאט קוקה-קולה מאפשר ליצור פסטיבל של סרטים ללא הגבלה.