ברליץ, בית הספר לשפות והכשרות בינתרבותיות, עולה בקמפיין אינטרנט, בהיקף כספי של 12,500$ באמצעות פורטל Walla. הקמפיין ישלים את קמפיין הרדיו העולה במקביל בתשדיר דומה ויהיה תחת הסיסמא: 'אבדה תקוותך'? לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל, קהלי יעד פוטנציאליים גולשים ברשת ככלי מידע בסיסי המשמש מיליונים יום-יום.
קמפיין האינטרנט יכלול באנר אשר לחיצה עליו תפנה לאתר משנה שיציע 2 אופציות:
- הרשמה לתוכנית לימוד של ברליץ ולקבל קורס שני בחצי המחיר.
- משלוח SMS עם המילה ברליץ למספר 4040 לקבלת רינגטון בגירסת המנון 'התקווה' כמו בתשדיר הרדיו של ברליץ, בעלות של 3 שקלים.