בשנה שעברה הייתה זו בר, השנה משרד התיירות מהמר על אינטראקטיב

יריד התיירות WTM (World Travel Market) 2007, השני בגודלו בעולם, יפתח בשבוע הבא (12.11.07) בלונדון וימשך ארבע ימים. בשנת 2006 ביקרו ביריד מעל ל-26 אלף מבקרים והשתתפו בו 5,600 מציגים מ-202 מדינות.



הביתן הישראלי ישתרע השנה על שטח של 530 מ"ר והפעילות בו תעמוד בסימן 60 שנה לישראל ו-40 שנה לאיחוד ירושלים. בביתן יוצבו "מעלית הזמן" ומערכת הקרנה אינטראקטיבית. ב"מעלית הזמן" – סימולטור הנמצא כבר בדרכו ללונדון, יצפו המשתתפים בסרט קצר המדמה את 3000 שנות ההיסטוריה של ירושלים. בתום ההקרנה יתקיים חידון טריוויה ובין המשתתפים תוגרל חופשה בישראל. מערכת ההקרנה האינטראקטיבית תציג מסרים וסלוגנים על גבי רצפת הביתן, כך שכל דריכה על משטח הדריכה יישנה את התמונה המוקרנת והדורך ייחשף למסרים הנוגעים לאתריה התיירותיים של ישראל.



ממשרד התיירות נמסר כי במהלך ימי היריד תתקיים בביתן הישראלי גם Happy Hour, במסגרתה תתקיים הגרלה נוספת של חופשות בישראל, בשיתוף עם חברות אסם ו"אהבה". כן יחולקו בביתן בקבוקי מים קדושים מנהר הירדן ומוצרי ים המלח של מותג חברת "אהבה".



בביתן הישראלי ישתתפו השנה, נוסף לנציגי משרד התיירות, 33 גורמים מסחריים ישראלים בהם רשתות בתי מלון, חברות תעופה, סיטונאים וחברות השכרת רכב וכן שמונה עמותות תיירות מרחבי הארץ. הגורמים השונים ונציגי משרד התיירות, בראשם מנכ"ל המשרד, שאול צמח, יקיימו במהלך ימי היריד פגישות עבודה רבות עם גורמי תיירות מובילים מהעולם, במטרה לקדם את התיירות הנכנסת לישראל.



מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח: "היריד נועד ליצור זירה מתאימה לחברות הישראליות ליצור קשרים עסקיים ולהגביר את התיירות מאנגליה לישראל. יעד המשרד לשנת 2008 הינו הבאתם של למעלה מ- 200,000 תיירים מאנגליה, גידול של כ- 15% לעומת שנת 2007".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי