חברת רב בריח יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מעצב האופנה גדעון אוברזון. במסגרת השת"פ, יעצב אוברזון סדרת דלתות כניסה אופנתיות ומעוצבות, עיצוב מחודש של דלתות נוספות לחברה ויוביל את קמפיין הפרסום תמורת כ- 100,000 דולר.
השקת סדרת הדלתות החדשה, תגובה בקמפיין נרחב בהובלתו וכיכובו של אוברזון בהשקעה כוללת של 4 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום GPS ותכלול סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית, מגזינים וקטלוג מהודר.
גדעון אוברזון: "דלת זה המפגש הראשוני עם הבית, הפתח לפנים הבית. זה כמו אופנה שהלבוש החיצוני משדר על אופיו של המתלבש. מפגש העין הראשון הוא הצורה והצבע. מבחינתי, דלת משדרת את אופי דיירי הבית שמאחוריה. הדלת סוגרת את האינטימיות של הבית וזו ההגנה מפני החשיפה של מי שגר מאחוריה". עיצוב הדלת מראה על אופי המשתמש ולכן זה מעניין אותי. אני לא מעצב רק יופי וצורה. יש מאחורי העיצוב מסר ואמירה"
עדי בחרי סמנכ"ל רב בריח: "מסקר שערכה החברה בקרב האוכלוסייה, עלתה החשיבות להתמקד בתחום העיצוב ובחרנו בגדעון אוברזון שהנו הדמות המזוהה ביותר בעולם האופנה והעיצוב בישראל ומשדר איכות, שזהו המוטו של רב בריח. לחברה פעילות ענפה בחו"ל בהיקף הנאמד בכ- 15 מיליון דולר בשנה המהווים כ-20% מהיקף הפעילות של החברה".