גולד-ליין יוצאת במסע פרסום רחב היקף

חברת גולד-ליין, יוצאת במהלך חודש דצמבר בקמפיין פרסום רחב היקף לטורבו הוריקן WINTER


תחת הכותרת: "לחורף נעים ובריא יותר". הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה: ערוץ 2, 10, ו- 9 וכן בעיתונות הארצית, בעיתונות מגזרית ובאינטרנט בהיקף של 3 מיליון ש"ח.




לדברי מנשה חיים, סמנכ"ל חברת יוסף חיים, "בשנים האחרונות השקנו בישראל את מאוורר העל טורבו הוריקן, לאור ההצלחה הרבה זיהינו כי הצרכן הישראלי מביע ענין במוצרים ייחודיים ולכן חשבנו לפתח מוצר חימום לחורף שישלב בתוכו פתרונות יצירתיים ואפקטיביים. ערכנו קבוצת מיקוד עם מגוון רחב של צרכנים מקהלי אוכלוסייה שונים ונוכחנו לראות שבעת רכישת מוצר חימום לחורף קיימות בעיניו מספר חששות: בטיחות, תחושת החנק של האוויר החם הנובע משימוש במזגן, זלילת חשמל, עיצוב ונפח המוצר. בנוסף, טענו הצרכנים כי בעונת החורף רובם משתמשים במכשיר אדים קרים או מתקני לחות שונים בכדי להפיג את תחושת היובש באוויר. מיד התחלנו לחשוב איך ניתן לפתח מוצר הפותר את החששות הללו וכך יצרנו את מחמם העל טורבו הוריקן WINTER. מדובר במוצר ייחודי שטרם נראה בארץ".


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)