גולד-ליין יוצאת במסע פרסום רחב היקף

חברת גולד-ליין, יוצאת במהלך חודש דצמבר בקמפיין פרסום רחב היקף לטורבו הוריקן WINTER


תחת הכותרת: "לחורף נעים ובריא יותר". הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה: ערוץ 2, 10, ו- 9 וכן בעיתונות הארצית, בעיתונות מגזרית ובאינטרנט בהיקף של 3 מיליון ש"ח.




לדברי מנשה חיים, סמנכ"ל חברת יוסף חיים, "בשנים האחרונות השקנו בישראל את מאוורר העל טורבו הוריקן, לאור ההצלחה הרבה זיהינו כי הצרכן הישראלי מביע ענין במוצרים ייחודיים ולכן חשבנו לפתח מוצר חימום לחורף שישלב בתוכו פתרונות יצירתיים ואפקטיביים. ערכנו קבוצת מיקוד עם מגוון רחב של צרכנים מקהלי אוכלוסייה שונים ונוכחנו לראות שבעת רכישת מוצר חימום לחורף קיימות בעיניו מספר חששות: בטיחות, תחושת החנק של האוויר החם הנובע משימוש במזגן, זלילת חשמל, עיצוב ונפח המוצר. בנוסף, טענו הצרכנים כי בעונת החורף רובם משתמשים במכשיר אדים קרים או מתקני לחות שונים בכדי להפיג את תחושת היובש באוויר. מיד התחלנו לחשוב איך ניתן לפתח מוצר הפותר את החששות הללו וכך יצרנו את מחמם העל טורבו הוריקן WINTER. מדובר במוצר ייחודי שטרם נראה בארץ".


אולי יעניין אותך

קרדיט צילום: דימה טליאנסקי
יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

הסניף החדש של המשביר במפרץ חיפה צילום יונתן לוי
עופר וולף סמנכל בכיר Akamai
קולקציית הגאווה של SUNWAY צילום טל טרי (4)