ג'ון ברייס הדרכה עולה בקמפיין חוצות ואינטרנט בהיקף של 300,000 ש"ח



ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, עולה בקמפיין שלטי חוצות ואתרי אינטרנט בהיקף של כ – 300,000 ₪.



הקמפיין יציג את הסלוגן: "ג'ון ברייס הדרכה – תלמד. זה עובד!" ויתמקד בכל אחד מהתחומים הבולטים של עולם ההיי-טק: מכירות לעולם ההיי-טק, בדיקות תוכנה ואבטחת איכות, רשתות אבטחות מידע, תכנות, קידום אתרים, עיצוב גרפי ומולטימדיה.



מהחברה נמסר הבוקר כי הקמפיין נועד להעלות את המודעות למגוון הקורסים הטכנולוגיים וקורסי ההסבה לתחום ההיי-טק הנלמדים בג'ון ברייס הדרכה, ובמקביל, להדגיש את צמיחת עולם ההיי-טק והזדמנויות העבודה הרבות אשר נוצרו בתקופה האחרונה.



"ההתפתחות החיובית של עולם ההיי-טק הביאה גם לעליית הצורך ברכישת ידע ומיומנויות חדשות, אשר נלמדות בג'ון ברייס ומותאמות לשינויים אשר התחוללו בעולם ההיי-טק", אומרת


מירי אמקיאס, מנהלת הפרסום בג'ון ברייס הדרכה. לדבריה, "הרעיון, להדגיש כי בעזרת הסבה מקצועית מתאימה ואיכותית, רבים יכולים לעשות את השינוי ולהתברג בעמדות מפתח בעולם ההיי-טק".



הקמפיין יעלה באמצעות משרד פרסום דורן & היילייט.


תקציבאית: ויקי לביא.


חברת אינטרקטיב: DH interactive


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל