חברת ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה של מטריקס, סיימה בימים אילו פרויקט ליישום מערכת קומפוזיה, המשפרת ומייעלת את עבודת נציגי השירות במרכז השירות והמכירות הטלפוני שלה. המערכת של קומפוזיה הינה כלי EPSS (Electronic Performance Support System) התומך בנציגי השירות והמכירות בתהליכי המכירה והשירות הטלפוני על ידי ליווי הנציג לאורך תהליך השיחה, תוך מתן הנחיות על הפעולות לביצוע מול הלקוח והפעלה נכונה יותר של תהליך השירות או המכירה. מרכז השירות והמכירות של ג'ון ברייס הדרכה מטפל בייעוץ לימודים ומכירות של קורסי ההסבה וקורסים מקצועיים לציבור הרחב ולארגונים.
יישום קומפוזיה נבנה בצורה מהירה מעל גבי מערכות ה– CRM של ג'ון ברייס הדרכה במינימום "הפרעה" לפעילות נציג יועץ הלימודים ותוך יצירת יתרון תחרותי ברמת השירות והמכירות שמציעה כיום ג'ון ברייס הדרכה ללקוחותיה. הפרויקט עלה לאוויר בשלב ראשון במספר תחנות בודדות ולפני כשבועיים נפרסה התשתית של קומפוזיה בכל תחנות הקצה של ג'ון ברייס הדרכה.
פתרון קומפוזיה הינה טכנולוגיה המשפרת את זמני העבודה של המשתמש עם מערכות המידע הקיימות בארגון ומאפשרת ניצול האינטראקציה עם הלקוח (CIM) להגדלת המכירות ושביעות הרצון ממתן השרות. הטכנולוגיה מאפשרת ליווי של תהליכי עבודה תוך הנחיה ועזרה בזמן אמת למשתמש הקצה ברמת התוכן והאירוע, גלישה ומעבר אוטומטיים בין מסכים, זיהוי הזדמנויות עסקיות, מתן התראות, קבלת מידע סטטיסטי לגבי אופן הפעלת המערכת על ידי משתמש הקצה, התראות למנהלים ועוד.
קומפוזיה מפתחת ומשווקת את מערכתService-Companion™ – קו מוצרי ניהול תהליכי שרות ושיפור ביצועי תהליכי שרות (Performance Support) המתקדם בעולם. מוצרי קומפוזיה מאפשרים לארגוני שרות לשפר את המדדים העיקריים שלהם לתפקוד השרות, יעילותו ואיכותו. המוצרים תומכים בתהליכים מורכבים וחוצי מערכות ומאפשרים ניהול תהליך העבודה בזמן אמת, ברמת התהליך כולו או שלב בתהליך. הפתרונות תומכים בכל סביבה טכנולוגית (תשתיות ויישומים) ללא צורך באינטגרציה וללא השפעה על הסביבה הטכנולוגית.
עינת ארצי, מנהלת הקונטקט סנטר בג'ון ברייס הדרכה, מציינת כי היישום שנבנה בג'ון ברייס הדרכה מאפשר לנציג השירות והמכירות לעבוד על פי הנהלים של הארגון, לייצר שיחות אפקטיביות ומהירות יותר תוך התאמת הפתרונות של ג'ון ברייס הדרכה לצרכי הלקוח. "בתקופה האחרונה אנחנו רואים גידול בעסקי ג'ון ברייס הדרכה, דבר שמחייב אותנו לשפר ולהשתפר ברמת האינטראקציה עם הלקוחות. הפתרון של קומפוזיה מאפשר לנו לייצר תהליכי עבודה שיטתיים מול הלקוחות תוך הורדת זמני השיחה והגדלת האפקטיביות של השיחה ברמה העסקית והשירותית. התגובות של נציג השירות והמכירות שלנו למערכת מצוינות ואנחנו רואים כל יום איך המערכת מעלה את האפקטיביות והיעילות של הפעילות. הממשק של המערכת מאוד ידידותי והכניסה לעבודה עם המערכת ברמת הנציג הייתה חלקה".
אורן הורוביץ, מנכ"ל קומפוזיה, מציין כי היישום בג'ון ברייס הדרכה מצטרף ליישומים רבים בקרב לקוחות גדולים ומכובדים, ובכלל זה חברות כדוגמת בזק , תקשוב, אלעל, קבוצת שקל של הפניקס ועוד. "היישום של קומפוזיה מאפשר לג'ון ברייס הדרכה לממש את תהליכי האינטראקציה עם הלקוח בצורה מאוד אפקטיבית ושירותית, תוך מינוף העסקים. היישום של ג'ון ברייס הדרכה היה מהיר וכלל התממשקות למערכת ה- CRM של ג'ון ברייס הדרכה. היכולת לייצר עסקים מיישומי קומפוזיה הוכיחה את עצמה שוב".