ג'ון ברייס מתמקדת בקהל היעד: תפרסם במסגרת "מסודרים"

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, עולה בקמפיין טלוויזיוני בערוץ 2 (קשת). הקמפיין החדש, אשר עולה באמצעות משרד הפרסום דורן & היילייט, מציג את הסלוגן שמלווה את ג'ון ברייס הדרכה מזה מספר חודשים: "ג'ון ברייס הדרכה – תלמד הייטק. זה עובד!". התשדיר ישודר במהלך הסדרה "מסודרים".



בפרסומת נאמר: "רוצה להיות מסודר בחיים? רוצה להיות מסודר בהיי-טק? הרשם היום למסלולי ההכשרה וההסבה של ג'ון ברייס הדרכה – חטיבת ההדרכה של מטריקס. לדברי מירי אמקיאס, מנהלת פרסום בג'ון ברייס הדרכה: "כחלק ממסע פרסום רחב הקף שאנו עושים בחודשים האחרונים, בחרנו לחזור ולפרסם בטלוויזיה במסגרת הסדרה "מסודרים". הקמפיין פונה לכל מי שרוצה ללמוד ולרכוש מקצוע מבוקש בתחום ההיי-טק".




אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל