ג'יזל הדוגמנית הבינלאומית ממוצא ברזילאי, מובילה בימים אלו בקמפיין אופנה בינלאומי של חברת שעוני היוקרה העולמית EBEL.
ג'יזל נבחרה לפרסם את שעוני החברה וגברה בדרכה לקמפיין על דוגמניות רבות.
תמורת הופעתה בקמפיין תקבל ג'יזל כמיליון יורו. עלות הקמפיין 3 מיליון יורו. הקמפיין צולם ב-Pier 59 studio, New York.
את הקמפיין צילם הצלם הנודע Craig McDeam, שצילומיו מפארים את מיטב המגזינים בעולם כ-VOGUE, THE NEW YORKER, W ועוד.
הקמפיין יעלה בארץ בעיתונות יומית, מגזיני נשים ומגזינים.
אן שרנסקי, מנהלת המותג EBEL בחברת רולטיים, המייבאת בלעדית את השעונים לארץ, אמרה כי: "מעצם היותה סופר מודל בינלאומית, משדרת ג'יזל יוקרתיות עבור הצרכן הישראלי. מוצאה הברזילאי מאפשר לישראלים להזדהות עימה ביתר שאת והיא למעשה הדוגמנית האידיאלית אשר מעבירה עוצמה, יוקרתיות ואיניות – אותם מסרים אשר מזוהים עם קולקציית EBEL ומודגשים בקמפיין."
ג'יזל סיפרה לאחר הצילומים כי הם היו מאוד אינטימיים וכינתה את הקמפיין בהומור: "במיטה עם ג'יזל". הסופר מודל הוסיפה ואמרה כי היא אינה רגילה לצילומי עירום, אך בטחה בצלם ובצוות וידעה שזה לא יראה וולגרי. ג'יזל אומרת כי היא מרגישה שהקמפיין נראה מאוד אישי, כנה וטבעי, מאוד אינטימי והיא מאוד מרוצה ממנו!
ג'יזל חתמה חוזה לשנתיים נוספות עם חברת EBEL.