ג'ייד בפעילות פייסבוק המבוססת על טכנולוגיית "ענן תגיות"

ג'ייד, מותג האיפור והטיפוח, משיק פעילות פייסבוק ייחודית תחת הכותרת BE AN ICON, הסובבת סביב הבושם המצליח של המותג: ICON PEARL.


לצורך הפעילות פותחה אפליקציה ייחודית המזמינה גולשים להפעיל חבריהם בפייסבוק ולכוון אותם לעמוד אישי שנפתח במיוחד עבורם באותה אפליקציה. בעמוד אישי זה על החברים לבחור את התכונות שהם אוהבים אצל אותו בעל העמוד, מבין רשימת תכונות מפורטות שתוצג באפליקציה.


התכונות שייבחרו יבלטו על גבי בקבוק הבושם ICON PEARL, כך שהגולש יוכל לראות באופן שוטף מהן התכונות המייצגות שלו, מהי התכונה הבולטת שלו וכיצד הוא נתפס בעיני חבריו ע"י השתנות גודל הפונט.


הגולשים אשר יקבלו תכונות אייקון ממספר החברים הרב ביותר יזכו בבושם ICON PEARL בגודל 50 מ"ל.


דף הפייסבוק של ג'ייד, המנוהל על ידי פרסום יהושעTBWA ומונה למעלה מ- 111,000 אוהדים, הוא אחד מדפי הפייסבוק המובילים בתחום האיפור והטיפוח בישראל. מחשבה רבה מושקעת באופן שוטף בתפעולו ובאינטראקציה המתנהלת אל מול הגולשים.


במסגרת הדף נחשפים הגולשים, ובעיקר הגולשות למידע רב אודות מוצרי החברה השונים ונעשה החיבור בין עולמות תוכן שונים המשמשים השראה לפיתוח מוצרי האיפור והטיפוח תוך שהגולשים מעורבים באופן מתמיד ומתבקשים לחוות דעתם בנוגע לנושאים שונים המועלים תדיר לדף.


הפעילות תעלה לאוויר בין ה- 12.12.13 ל-26.12.13 ובסופה ייהנו כ- 20 גולשים מבקבוקי בושם ICON PEARL, שיקבלו במתנה.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)