DialmyName, המקדמת חיוג שמות במכשירי הסלולר, משיקה קמפיין המשך בהיקף של כ-3 מיליון ₪ לקידום שירות חיוג השמות DialmyName שמושק בארץ ובעולם. הקמפיין כולל תשדירי טלוויזיה בערוץ 2, קמפיין שילוט ארצי על גבי כ- 600 אוטובוסים ופרסום מודעות בידיעות אחרונות ובמקומונים. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO.
שירות DialmyName מבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך שפותחה בישראל ומאפשרת לראשונה
חיוג שמות מכל טלפון סלולרי. השירות כבר פועל בישראל ונתמך על ידי סלקום, פלאפון ומירס וכן על ידי מפעילים ברחבי העולם. בקמפיין הקודם, אשר במסגרתו שולב השירות בתוכנית "כוכב נולד", נחשף ציבור רחב לשירות והותקנו אלפי חייגנים. מדי שבוע מתבצעות עשרות אלפי שיחות באמצעות השירות המהפכני.
בדומה לקמפיין הקודם, סיסמת הקמפיין- "תתחילו לחייך שמות במקום לחייג מספרים" נועדה להמחיש לקהל הרחב כי חיוג שמות הוא דרך קלה, ידידותית ויעילה להגיע מיידית לאלפי עסקים ואנשים שכבר רשמו שמות חיוג. הסיסמה תומכת בלוגו השירות שסימולו הגראפי מזכיר חיוך.
הפרסומות יציגו סיטואציות יומיומיות בהן הפתרון המתבקש הוא "לחייך שם" ולהגיע ליעד. בדומה לקמפיין הקודם גם הפעם נוטלים חלק בפרסום מותגים בולטים בישראל שרשמו לעצמם שמות חיוג והחלו לשלבם בפרסומיהם: אגד, שופרסל עם תו הזהב ופנל מטבחים.