גלידות שטראוס בחרה את ההורים הטריים עלמה זק ואלון נוימן להוביל את קמפיין קרמיסמו רגעים של אהבה

שרון בר-אורן, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמרה היום כי החברה מעלה קמפיין פרסום חדש בהשקעה של כ 4 מיליון ₪, לסדרת קרמיסימו "רגעים של אהבה".



לאור הצלחת הקמפיין הקודם ועל מנת לחזק את ערך האכילה המשותפת נבחר הזוג: עלמה זק ואלון נוימן. זו השנה השנייה של שיתוף פעולה על גבי המסך לזוג זק נוימן עם גלידת שטראוס



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן



הפרסומת לטלויזיה תעלה היום (13.5)

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)