גלידת שטראוס במשחק ילדים באינטרנט: מפעל גלידות וירטואלי

גלידת שטראוס יצרו עולם וירטואלי שלם באינטרנט המקודם באמצעות מוצרי הילדים האהובים של גלידת שטראוס באתר שכתובתו www.icedream.co.il .


השחקן מקבל לידיו מפעל לייצור גלידות ובעזרת בחירות כלכליות, דבקות במשימה וחריצות, הוא מחזק את יכולות המפעל, קונה מכונות חדשות, מייצר מגוון של גלידות שונות ומקוריות ומעצב את המפעל עד שהופך לפס ייצור גלידות משומן היטב.


המשחק האטרקטיבי של הקיץ משלב את העקרונות המסורתיים של פעילות לאורך זמן (הגרלה שבועית, פרס גדול, איסוף קודים) עם היתרונות של פרסום ויראלי ומשחקים חברתיים (יצירתיות, סוציאליות, תחרות בין חברים, משחק ניהול, ביטוי עצמי).


המשחק נמנה עם ז'אנר המשחקים העדכני והפופולארי ביותר בעולם כיום – משחקי ניהול אסטרטגיים (המכונים גם "משחקי חווה").


זהו המשחק הישראלי הסוציאלי היחיד בקנה מידה גדול שכזה. המשלב עקרונות של משחק בזמן אמת, פיתוח הדמיון, חשיבה כלכלית וראיה אסטרטגית .


ההפניה למשחק מתוקשרת על גבי כל מוצרי הילדים של גלידת שטראוס ובנקודות המכירה.


לדברי שרון בר אורן, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס: בחרנו השנה לקיים פעילות מיוחדת לילדים באינטרנט. בנינו משחק יעודי המאפשר לילד להתנסות בהקמת מפעל גלידה פרטי, לשחק עם רכיבים של גלידה, צורות הגשה, עיצובים ולנסות לנהל מסגרת כלכלית לאורך זמן. סך ההשקעה בפעילות שתימשך כל הקיץ היא כ 1.5 מיליון ₪


אז מה בעצם צריך לעשות?


1. לאסוף את הקודים שנמצאים במוצרי הילדים של גלידת שטראוס המשתתפים במשחק ביניהם: שלגון אבטיח, שוטס תות בננה, פרוטי, מטרה, פצפצים, מסטיגם, קליפו, ננסים, קפצוץ, חמוץ לי, לוליפופ, מאגדת ננסים, מאגדת מטרה, מאגדת לוליפופ, מאגדת חמוץ לי ומאגדת סופר קיד.

2. להיכנס לכתובת: www.icedream.co.il


3. להכניס את הקודים במקום המתאים באתר


4. להתחיל לבנות את מפעל הגלידה


במהלך המשחק יחולקו 3 פרסים שבועיים בגין איסוף קודים המוטבעים על המוצרים המשתתפים במבצע, בגין צבירת מטבעות זהב ובגין דירוג המפעלים. הפרסים בהם ניתן לזכות: אופני BMX, מכשירי MP4, קורקינטים , ביקורים במפעל גלידת שטראוס בעכו והפרס הגדול – חופשה משפחתית ליורודיסני


פיתוח המשחק: חברת גריי אינטראקטיב בשיתוף פעולה עםPlayful Shark

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)