גם טרה מתחברת לחודש האופנה בקשת – עולה שוב עם סרטון "קולקציית הגבינות של טרה"

מחלבת טרה מתחברת לחודש האופנה בקשת ומעניקה חסות בהשקעה של כ-250,000 ₪. המהלך הוא חלק מהחיבור של טרה לעולם האופנה וכולל בתוכו פעילויות רבות של חסות, בניית מתכונים מיוחדים, התייעצות מומחים, טיפים לתזונה ויופי, פרסים ועוד.



מחלבת טרה מתחברת לחודש האופנה בקשת ומעניקה חסות בהשקעה של כ-250,000 ₪. המהלך הוא חלק מהחיבור של טרה לעולם האופנה וכולל בתוכו פעילויות רבות של חסות, בניית מתכונים מיוחדים, התייעצות מומחים, טיפים לתזונה ויופי, פרסים ועוד. אחד הפרסים שתעניק טרה הוא עזרה במימון הקטלוג של הזוכה בתוכנית "המעצב הבא" בקשת.




בנוסף, טרה תעלה שוב עם סרטון "קולקציית הגבינות של טרה" תחת הקונספט "יופי של בריאות". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT, מציג את גבינות טרה כקולקציית אופנה המציעה לכל אישה את הגבינה שמתאימה לאורח החיים שלה – כל אישה והגבינה שלה. שיתוף הפעולה נעשה בשיתוף קאראט מדיה וואן, חברת המדיה של טרה, אשר גם מבצעת את רכישת המדיה של הקמפיין.



אולי יעניין אותך

15528pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)