ג'נרל מילס ישראל וליימן שליסל משיקות קמפיין טלוויזיה המלווה את מבצע ט"ו בשבט בנקודות המכירה

היבואנית ג'נרל מילס ישראל והמפיצה ליימן שליסל, עולות בקמפיין טלוויזיה למותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY במיוחד לט"ו בשבט. הקמפיין, שמוערך בעלות של 1 מיליון ₪ עולה בערוצים המסחריים 2,24,9 ו- 10 בטלוויזיה תחת הקונספט: Two בשבט. מסר זה נועד לחשוף את המבצע ה"זוגי" בו נמכרות 2 אריזות של חטיפי הבריאות במחיר מיוחד.



קמפיין הטלוויזיה הנוכחי הינו המשכו של הקמפיין הקודם, בו הוצגו בצורה הומוריסטית שתי אנטילופות, הצופות בקנאה באשה הנהנית מחטיף בריאות NATURE VALLEY, בעוד שהן צריכות להסתפק באכילת עלים. בקמפיין שעולה עכשיו, נשמע הדיבוב בכל שקופית פעמיים וכך מחוזק המסר ה"זוגי" של המבצע. בנוסף, מחזק ומבסס הקמפיין את מודעות הציבור לחטיפי הבריאות NATURE VALLEY ואת הקשר ההדוק שלו לטבע.



בנוסף לחשיפת המבצע המיוחד לחג, משיקה חברת ג'נרל מילס גם חבילת מגוון מיוחדת לישראל- Nut Lovers שמזמינה את כל אוהבי האגוזים ליהנות מחטיפים בטעמי חמאת בוטנים, שקדים קלויים ופקאן. אריזת מגוון זו ייחודית לשוק הישראלי ומתאימה לצרכן ולחיך הצרכנים המקומיים החובבים באופן מיוחד מוצרי אגוזים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)