על גג אופנתי ברחוב רוטשילד בתל-אביב התכנסו אתמול בערב (יום שני) בכירי מותג הטיפוח גרנייה, לרגל השקה מחודשת של סבון הפנים פיור אקטיב.
כוכב הערב היה החייל/ זמר נדב גדג', שקיבל "פס" של 3 שעות מהצבא להשתתף באירוע החגיגי לרגל חשיפה ראשונה של הקליפ החדש שלו, שיעלה בימים הקרובים, שהופק בשיתוף המותג גרנייה.
גדג' סיפר לאורחים שהוא עומד בראש "קמפיין הסנאפצ'אט" ואמר: "מטרתו של הקליפ להעביר לנוער הישראלי את המסר שכדאי להיות נקיים מפילטרים ולהראות את ה'פנים האמיתיות' שלהם".
דורית וידבסקי מנהלת תקשורת ויחסי ציבור של לוריאל ישראל, פתחה את הערב ואמרה:
"הזמר נדב גדג', הגולדן בוי הישראלי, נבחר לככב בקמפיין דיגיטלי חדש וראשון מסוגו בארץ. לכבוד הקמפיין נכתב לנדב שיר חדש הקורא לכולנו להוריד את המסכות והפילטרים ולהיות אמתיים".
עוד סיפרה וידבסקי כי נדב נבחר להוביל את הקמפיין לאחר מיון קפדני של מספר זמרים מובילים, וממש דקה לפני הגיוס שלו לצה"ל, צולם הקליפ שצפוי לככב ביחד עם הגולשים אשר יעלו סרטונים לרשת, באמצעות אפליקציית הסנפצ'אט.
בתמונה: נדב גדג', טלי בלוך – מנהלת שיווק גרנייה, ודורית וידבסקי – מנהלת תקשורת גרניה