ג. יפית מעלה בימים אלו קמפיין נוסף לתכשיר "GOLD LABEL" המיוצר בגרמניה על ידי חברת "LIQUI MOLY" מהמובילות באירופה בייצור שמנים ותוספים איכותיים לרכב. התכשיר חיוני למען איכות הסביבה, ומשווק על ידי חברת "פרומט" המתמחה בייבוא מוצרי צריכה לרכב ומפיצה שמנים, תוספים ומוצרי טיפוח לרכב.
החברה מכרה עד כה למעלה מ – 2 מיליון יחידות של המוצר, דבר המרמז על מהפכה בתחום המוצרים המשלימים לרכב. על פי שמחה רשף מנכ"ל "פרומט": "האמנו במוצר ובתכונותיו הייחודיות, והחלטנו להשקיע בפרסום סכומים נכבדים בכדי להביא את תודעתו לצרכן. ואכן , אנו מקבלים מספר רב של מכתבי תודה מצרכנים שנהנו מהמוצר".
הקמפיין עולה בימים אלו והוא כולל 2 סרטונים שישודרו במהלך שלושה שבועות בערוצי הטלוויזיה. יפית מסרה היום כי היא "רואה חשיבות עליונה בקמפיין זה, ונושא איכות הסביבה הוא ערך עליון מבחינתה. "