דאב ממשיכה לקדם דימוי עצמי של נשים


המותג דאב חרט על דגלו כבר לפני שנים את שינוי אידיאל היופי וחיזוק הדימוי העצמי של נשים ובני נוער, תפיסה שבאה לידי ביטוי באופן בולט בקמפיינים הפרסומיים של המותג בארץ ובעולם, שבהם מככבות נשים אמיתיות.



Dove יוצא השנה בקמפיין חדש הקורא לנשים לחגוג את היופי שלהן בכל גיל. ב- Dove זיהינו כי בעוד שילדים מתגאים להתבגר ולציין את גילם, הרי שככל שאנו מממשיכים להתגבר כך נוצר פער בין הגיל ותפיסת היופי, עד כדי כך שלנשים קשה אפילו להשיב לשאלה הלכאורה תמימה "בת כמה את?".



בקמפיין החדש מופיעות נשים אמיתיות ותגובות אמיתיות שלהן לשאלה מה גילן, במטרה לעודד נשים להתבונן מחדש על משמעות הגיל והאופן שבו הן רואות את היופי שלהן בכל גיל.



הקמפיין החדש עולה בימים אלו ברשתות החברתיות בישראל כחלק ממהלך גלובאלי במדינות רבות ברחבי העולם, ששיאו צפוי ביום האישה הבינ"ל בחודש מרץ.



(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));


מה הגיל שלך?

אנחנו ב- Dove מאמינים שנשים צריכות לחגוג את היופי שלהן בכל גיל.עזרי לנו להעביר את זה הלאה ושתפי את הסרטון.

Posted by Dove on Wednesday, February 3, 2016

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)