דווקא עכשיו תעשיית הביומד העולמית מגיעה לירושלים. בהובלת איגוד IATI‏

תעשיית הביומד העולמית מגיעה לירושלים:

ה  MIXiii Health-Tech.IL

5-6 במרץ 2024, בנייני האומה, ירושלים

הכנס הבינלאומי לחדשנות בתעשיות מדעי החיים והטכנולוגיות הרפואיות בהובלת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות ה IATI יתקיים השנה ב5-6 במרץ, בבנייני האומה בירושלים.

כנס ה MIXiii Health-Tech.IL השנה יתמקד במיצוב ישראל כמעצמה טכנולוגית וכמובילה גלובלית בעולמות מדעי החיים. המפגשים בכנסים קודמים הביאו למאות חיבורים בין התעשייה הישראלית למשקיעים מהעולם, תוך חיבורים מקצועיים ועסקיים שהביאו לקידום התעשיות הישראליות בעולמות הביומד.

במפגשי הכנס יושם דגש על הסינרגיה בין ביו-טכנולוגיה, הנדסה, טכנולוגיות מתקדמות ומערכות ממוחשבות כמו גם תכנון בתי החולים של העתיד ואפשרויות האשפוז הביתי.

בכנס ישתתפו דוברים מובילים מהעולם ומישראל ויערכו דיוני עומק על עתיד תחומים אלה, תוך מתן דגש ביתרונות ובאתגרים בתעשיית מדעי החיים הישראלית.

השנה לראשונה יאוחדו בכנס 3 כנסי משנה: כנס רפואה דיגיטלית בשיתוף EY, כנס חדשנות בתחום העיניים בשיתוף OIS וכנס איגוד חברות המסחור.

הכנס בשיתוף משרד ירושלים ומסורת ישראל,  עיריית ירושלים, הרשות  לפיתוח ירושלים, רשות החדשנות  ובתמיכת מכון הייצוא, משרד הכלכלה, משרד החוץ, משרד הבריאות והמשרד לחדשנות, מדע וטכנולוגיה. זו השנה השנייה שהכנס יופק על ידי קבוצת שטיר. נותני החסות לכנס הן חברות מובילות בתחומים מגוונים וממחישות את הרב-גוניות של הכנס ובכלל זה :

Google, merck, Ferring, JNJ, Teva, HCW, Lumenis וגופים רבים נוספים.

הכנס במתכונתו החדשה נוצר על ידי ועבור תעשיית הביומד הישראלית, בשיתוף מספר רב של חברות Health-Tech הישראליות. בראשות הכנס וועדת היגוי אשר משקפת את כל חלקי התעשייה. בראש ועדת ההיגוי של הכנס עומד יעקב מיכלין, דירקטור ומוביל מדעי החיים באיגוד התעשיות המתקדמות ה IATI, ומנכ"ל חברת ביולייט.
באי הכנס יפגשו את הסטארטפים הירושלמים בביתן האקוסיסטם הירושלמי, בהובלת מרכז  Bio Jerusalem. במתחם הVIP של הביתן ניתן יהיה לפגוש גם את נציגי בתי החולים הירושלמים; אלי"ן, הדסה, ושערי צדק – כמו כן את נציגי חברת יישום של האוניברסיטה העברית.


קרין מאיר רובינשטיין מנכ"לית ונשיאה האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות 
IATI
"כנס ה MIXiii Health-Tech.IL הוא הכנס הבינלאומי לחדשנות המוביל בישראל הממצב את ישראל כמובילה בתחום תעשיות מדעי החיים וטכנולוגיות הבריאות הדיגיטלית. ההמשכיות העסקית של תעשיית החדשנות בכלל ותעשיית מדעי החיים בתוכה, היא המשימה העיקרית של האיגוד על מנת לוודא שהתעשייה ממשיכה להיות קטר הצמיחה של המשק וגורם מרכזי להעלאת החוסן הלאומי של המדינה. אנחנו רואים חשיבות רבה לקיום הכנס בירושלים דווקא בימים מורכבים אלה, בהם זקוקה מדינת ישראל למיצוב וסיקור חיובי ברחבי העולם והחברות זקוקות להשקעות ושיתופי פעולה"

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 גוראון מנכל בזק קרדיט צילום רמי זרנגר 1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר