דו"ח הטרנדים העסקיים התשיעי של Fiverr לאביב 2024

"עליה ניכרת בחיפוש מצד עסקים למשפיעני בינה מלאכותית ועורכי דין לסימנים מסחריים"

בישראל זוהתה עלייה ביקוש לפרסומות וידאו בטיק טוק, מעצבים גרפיים ושיווק דיגיטלי  

ניו יורק, 17.4.24 – Fiverr (סימון בורסאי: FVRR), החברה שמשנה את הדרך בה העולם עובד ביחד, הוציאה היום את דו"ח המגמות העסקיות לאביב 2024. הדו"ח מציג את השירותים הדיגיטליים בעלי הצמיחה הגבוהה ביותר בחצי השנה האחרונה, מבין מיליוני החיפושים בזירת המסחר של מניתוח הנתונים נראה כי חברות מחפשות חדשנות טכנולוגית בכדי למנף הזדמנויות עסקיות:

  1. עסקים מתייעצים עם מומחים פרילנסרים כדי לשפר את ביצועי העסק וניהולו.
  2. חברות חדשניות שואפות ליישם בינה מלאכותית באופרציות השיווק והעיבוד שלהן.
  3. עסקי קמעונאות ומותגי מוצרי צריכה משקיעים מאמצים בשיפור האריזות, כדי לענות על צרכי קהל גלובלי שהופך להיות מתוחכם יותר.

להלן המגמות הגלובליות שצמחו באופן המשמעותי ביותר בחצי השנה האחרונה:

 מינוף בינה מלאכותית להעצמת ופיתוח עסקים

השנה האחרונה סיפקה לעסקים אפשרות להתנסות בכלי בינה מלאכותית. נראה ש-2024 מסמנת בבירור גישה יותר ממוקדת ואסטרטגית בנוגע לשילוב בינה מלאכותית בארגונים. מגמות החיפוש הנוכחיות מדגישות שעסקים ממשיכים לייעל את תהליכי הבינה המלאכותית שלהם על ידי שילוב פרילנסרים, במטרה ליצור תוכניות בינה מלאכותית גנרטיביות ולשלב כלי בינה מלאכותית יעילים נוספים בליבת אסטרטגיות הפעילות, השיווק והמדיה החברתית.

  • AI influencer – משפיעני בינה מלאכותית: עלייה של 6305%
  • AI SaaS עלייה של 1461%
  • AI Chatbot  – צ'אטבוט בינה מלאכותית: עלייה של 84%

 עסקים חדשים וותיקים פונים ליועצים ומומחים לסיוע באתגרים 

עסקים מזהים שהדרך להצלחה יכולה להגיע במספר צורות. מה שעובד ב'חלון ראווה' של אתר סחר אינו בהכרח מה שיעבוד בחלון הראווה של חנות פיזית. לכן עסקים סומכים יותר ויותר על יועצים ומומחים שתפקידם לזהות, לנווט ולפתור בעיות הנוגעות לאתגרי הליבה שלהם. בין אם מדובר בהשקת מיזם חדש או בשיפור אסטרטגיות צמיחה – הפרילנסרים הללו משחקים תפקיד חשוב בהקמה, בניהול ובביצוע בכל נקודות המגע (הסיטואציות בהן יש מגע ישיר עם לקוח) של עסקים כיום.

  • Trademark attorney – עורך דין לסימנים מסחריים: עלייה של 3817%
  • Business Statistics- סטטיסטיקאים לעסקים: עלייה של 2016%
  • Economics – כלכלנים: עלייה של 208%

 

חברות קמעונאות משדרגות את אסטרטגיית העיצוב והאריזה

מותגי צריכה מתמקדים יותר ויותר בפתרונות חדשניים ויצירתיים לאריזותיהם במטרה לענות על ביקושים משתנים מצד הלקוחות ולשפר את הצעת הערך של המוצר אל מול בסיס לקוחות בינלאומי. בסיועם של מומחי עיצוב אריזה, יוצרים העסקים חוויות מוצר ייחודיות כדי לבדל עצמם בעידן הדיגיטלי וכדי להעלות את מעורבות הצרכן ואת נאמנותו למותג.

  • Mylar Bag- שקיות אחסון: עלייה של 2767%
  • Packaging Box Design- עיצוב קופסת אריזה: עלייה של 1214%
  • Coffee packaging – אריזת קפה: עלייה של 804%.

המגמות הנמצאות בעליה בישראל הן:

 

  • פרסומות וידאו בטיק טוק – עלייה של 122%
  • מעצבים גרפיים – עלייה של 18%
  • שיווק דיגיטלי – עלייה של 14%

מתי יהב, סמנכ"ל השיווק של Fiverr : "ממצאי הדו"חות הללו מספקים מבט מרתק לצרכי העבודה של עסקים ולמתרחש בהם. מה שמעניין הוא שלצד הסקרנות המתבקשת בנוגע לבינה המלאכותית, הולכת ומתבססת צמיחה של צרכים עסקיים בסיסיים וחזרה להנאה שבאריזותיהם של מוצרים פיזיים. מחנויות פרטיות עד לחברות בינלאומיות, ארגונים מחפשים פתרונות יעילים לאלמנטים היומיומיים המסורתיים של ניהול עסקים, בעודם מתנסים בטכנולוגיות חדשות כדי לשפר את ביצועיהם ולשרת טוב יותר את לקוחותיהם".

בנוסף לממצאים הגלובליים, מדד המגמות של Fiverr גם ממפה את מונחי החיפוש הצומחים ביותר במדינות: ארצות הברית, אוסטרליה, צרפת, גרמניה, איטליה, ישראל ובריטניה. ניתן לראות פילוח מבוסס מדינה כאן.

אודות   Fiverr

המשימה של Fiverr היא לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. אנחנו פועלים לאפשר לעסקים גישה לכישרונות ולהנגיש לכישרונות הזדמנויות כדי שכל אחד יוכל לטפח את העסק שלו, את החלומות ואת המותג שלו. מעל ל-4 מיליון לקוחות עבדו בשנה החולפת עם פרילנסרים של Fiverr, מחברות קטנות ועד לתאגידי ענק. בצורה זו הם טיפחו כוח עבודה סתגלתני,  גמיש ובהתאם לדרישה המשתנה. בפייבר, תמצאו מעל ל-600 קטגוריות, מתכנות, דרך פיתוח צ'אטבוטים ועד עיצוב בתלת מימד, כדי ליצור תוכן, אנימציה ואפליקציות ברמה הגבוהה ביותר על ידי פרילנסרים מיומנים ביותר מ- 16- מדינות ברחבי העולם

אולי יעניין אותך

resized_pexels-photo-207580
 בוגנר מנכלית דלתא ישראל מותגים צילום שי פרנקו (6) (1)
 שניר משיקה פרויקט סיוע הכוונה ותמיכה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר עסקיהם נפגעו בעקבות הלחימה המתמשכת בעוטף
- צפריר להב (שני מימין סמנכל מכירות איימבטר עם צוות הקונסוליה הישראלית והנציגים הברזילאים
 פישביין סמנכל כספים קבוצת בזק צלם רמי זרנגר
20240109155400812_s

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-פנים חדשות-צילום אורי גולדברג
 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר