דומינוס פיצה נכנסת לעונת החורף


דומינו'ס פיצה עולה בקמפיין לקראת עונת הגשמים ומשיקה "ליין חורפי" הכולל פיצות תחת קונספט של טעמים מכל העולם פיצה בסגנון טוסקני, פיצה בטעם שוויצרי, ופיצה Little Italy בסימן ה- "התפוח הגדול".



לרגל השקת המוצרים יוצאת דומינו'ס פיצה עם קמפיין חדש של משרד הפרסום זרמון גולדמן,DDB , תחת הכותרת: "Domino's Winter Collection". הקמפיין בכיכובו של פרזנטור המותג – השחקן והזמר מאור כהן כולל מפגש חורף מרתק של מאור עם שליחה של דומינו'ס וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו 10 במשך כשבועיים. במקביל לקמפיין הטלוויזיה ההשקה תכלול קמפיין באנרים בפורטלי האינטרנט המובילים במדינה, פרסום סלולרי המותאם לאפליקציות הסחר הדיגיטליות שהחברה השיקה לאחרונה באייפון ובאנדרואיד, וכן דיוור ישיר ללקוחותיה הנאמנים של הרשת. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בשלושה מליון שקל.



שיווק הפיצות החדשה ימשך במבצע עד לתחילת פברואר, כשהצרכנים יקבלו הטבות דרך אפלקציות הסלולר השונות (אייפון ואנדרואיד) אתר האינטרנט ובהזמנות טלפוניות

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי