דומינו'ס פיצה עולה בקמפיין לקראת עונת הגשמים ומשיקה "ליין חורפי" הכולל פיצות תחת קונספט של טעמים מכל העולם פיצה בסגנון טוסקני, פיצה בטעם שוויצרי, ופיצה Little Italy בסימן ה- "התפוח הגדול".
לרגל השקת המוצרים יוצאת דומינו'ס פיצה עם קמפיין חדש של משרד הפרסום זרמון גולדמן,DDB , תחת הכותרת: "Domino's Winter Collection". הקמפיין בכיכובו של פרזנטור המותג – השחקן והזמר מאור כהן כולל מפגש חורף מרתק של מאור עם שליחה של דומינו'ס וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו– 10 במשך כשבועיים. במקביל לקמפיין הטלוויזיה ההשקה תכלול קמפיין באנרים בפורטלי האינטרנט המובילים במדינה, פרסום סלולרי המותאם לאפליקציות הסחר הדיגיטליות שהחברה השיקה לאחרונה באייפון ובאנדרואיד, וכן דיוור ישיר ללקוחותיה הנאמנים של הרשת. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בשלושה מליון שקל.
שיווק הפיצות החדשה ימשך במבצע עד לתחילת פברואר, כשהצרכנים יקבלו הטבות דרך אפלקציות הסלולר השונות (אייפון ואנדרואיד) אתר האינטרנט ובהזמנות טלפוניות