דורסל פונה לצעירים עולה בקמפיין פרסום בכ- 100 מועדונים, פאבים וברים ברחבי הארץ

חברת "דורסל" יצרנית הסוללות, יוצאת בקמפיין לצעירים בכ- 100 פאבים וברים ברחבי הארץ באמצעות חברת המדיה לצעירים "לעמק התודעה".



הקמפיין יעלה במהלך חודש אוגוסט ויכלול 2 סוגי מודעות המבוססות על קונספט של עוצמה, אותה מספקת סוללת דורסל. מודעה אחת תציג גבר ומודעה נוספת תציג אישה.



הפרסום נעשה באמצעות חברת "לעומק התודעה" במטרה לפנות לצעירים בגילאי 30 – 18. חברת לעומק התודעה הינה חברת המדיה המתמחה בצעירים בגילאי 18-30.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)