חברת הפרסום והמדיה Bottom Line Media יוצאת בקמפיין ייחודי לסדרת מוצרי play של דורקס, מותג הסקס המוביל בעולם, המשווק בישראל ע"י חברת ניאופרם. הקמפיין בהיקף של כ-60 אלף שקל, ייצא תחת המסר "קח אותי, הפוך אותי, שחק איתי", ובמסגרתו יחולקו כ- 200 אלף קוסטרים (תחתיות לכוסות) ב-130 פאבים ברחבי הארץ.
במסגרת הקמפיין יודפסו מצידם השני של הקוסטרים משחקים שונים, דוגמת: מצא את ההבדלים, הציור השבועי לילד וכדומה, על מנת להמחיש את ערכי המותג ומוצרי דורקס play: מוצרי סקס משלימים שנועדו להגברת ההנאה. קמפיין הקוסטרים ילווה בפעילות קד"מ, במסגרתה יחולקו לבליינים אלפי קונדומי דורקס, בפאבים נבחרים.