דיזנגוף סנטר יוצא בקמפיין אוטובוסים לקראת עונת הקיץ

"אל תפספסו את האוטובוס לסנטר" – זהו השם שנבחר להוביל את קמפיין האוטובוסים הבולט של דיזנגוף סנטר לקיץ הקרוב. עלות ההשקעה בקמפיין כ- 250,000 ₪ .



הקמפיין שיעלה למשך 3 חודשים, באמצעות משרד הפרסום "הביילינים", בראשות האחים גיל ואורי ביילין, יכלול אוטובוסים ממותגים אשר מובילים לדיזנגוף סנטר, כאשר בצד האחורי של האוטובוס רואים בחור רץ המנסה להיתלות על האוטובוס בצורה דרמטית כדי לא לפספס את האוטובוס לסנטר. בצידי האוטובוס יופיעו בכל פעם חנויות אחרות וזאת על מנת להדגיש את התמהיל והמגוון הרב שהסנטר מציע.



לדברי עדי אורנשטיין, מנהלת השיווק של דיזנגוף סנטר: " בחרנו בקונספט על מנת ליצור בידול וחדשנות. רצינו לעשות משהו בולט שימשוך תשומת לב קהלי המטרה ויעביר את המסר של מגוון ושל רלוונטיות המותג דיזנגוף סנטר. מסר עכשווי ויצירתי."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)