דיסני+ מכריזה תאריך השקה לעונה השלישית של "רק רוצחים בבניין" ומפרסמת את הפוסטר של העונה החדשה

שני הפרקים הראשונים של הסדרה האהובה, המועמדת למספר פרסי אמי, יעלו בבכורה עולמית בלעדית ב-8 באוגוסט בדיסני+

 

דיסני+ הכריזו ששני הפרקים הראשונים של העונה השלישית של הסדרה המצופה, בעלת מספר מועמדויות לפרסי אמי, "רק רוצחים בבניין" יעלו בבכורה באופן בלעדי בשירות ב-8 לאוגוסט.  

ממוחם הקודח של סטיב מרטין, דן פוגלמן וג'ון הופמן מגיעה סדרת תעלומת רצח קומית לכל המשפחה. "רק רוצחים בבניין" עוקבת אחר שלושה זרים (סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז) שחולקים אובססיה לפודקאסט "פשע אמיתי" ולפתע מוצאים עצמם מעורבים באחד כזה. כשמוות מזעזע מתרחש בתוך בניין המגורים שלהם באפר ווסט סייד, השלישייה חושדת כי מדובר ברצח ומשתמשת בידע שרכשו מ"פשעים אמיתיים" כדי לחקור מה באמת קרה. בזמן שהם מקליטים פודקאסט משלהם לתיעוד המקרה, השלושה מתירים את הסודות הסבוכים של הבניין שהולכים שנים אחורה. אך אולי נפיץ מסודות אלו, הינם השקרים שהם מספרים זה לזה. עד מהרה השלישיה מבינה שיתכן וחי ביניהם רוצח ושהם נמצאים בסכנה, בזמן שהם במרוץ לפענח את הרמזים שנערמים לפני שיהיה מאוחר מדי.

 

העונה השלישית מוצאת את צ'ארלס, אוליבר ומייבל (בגילומם של סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז) חוקרים רצח שאירע מאחורי הקלעים של מחזה בברודוויי. הנרצח הינו בן גלנרוי (פול ראד), כוכב אקשן הוליוודי שהופעת הבכורה שלו בברודוויי נגדעה בפתאומיות עקב מותו בטרם עת. בסיועה של שחקנית המשנה לורטה דורקין (מריל סטריפ), השלישייה שלנו יוצאת לפצח את התעלומה הקשה ביותר איתה התמודדו עד כה, כל זאת בזמן שהבמאי אוליבר מנסה נואשות להרכיב חזרה את המחזה שלו.

 

הסדרה נוצרה על ידי היוצרים והכותבים סטיב מרטין וג'ון הופמן ("גרייס ופרנקי", ""Looking). מרטין והופמן הם המפיקים הראשיים לצידם של מרטין שורט, סלינה גומז, ג'ס רוזנטל, ויוצר "החיים עצמם", דן פוגלמן. הסדרה מופקת על ידי 20th Television שהינם חלק מאולפני הטלוויזיה של דיסני.

 

אודות דיסני+

דיסני+ הוא בית הסטרימינג הייעודי לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, ונשיונל ג'יאוגרפיק, בנוסף ל"משפחת סימפסון" ועוד הרבה יותר. בישראל, בדומה לשווקים בינלאומיים נבחרים, השירות כולל גם את קטגוריית הבידור הכללי, סטאר (General Entertainment). 

שירות הסטרימינג דיסני+, המסופק ישירות לצרכנים, הוא חלק מחטיבת הפצת המדיה והבידור של חברת וולט דיסני. השירות מציע תכנים מקוריים ובלעדיים, לצד סרטים, סדרות דרמה, דוקומנטרי, קומדיות, אנימציה ותכנים בפורמט קצר. השירות מציע גישה חסרת תקדים להיסטוריה הארוכה של תכני דיסני בקולנוע ובטלוויזיה; בנוסף דיסני+ הינו שירות הסטרימינג הבלעדי לתכנים החדשים ביותר מבית אולפני דיסני.

למידע נוסף, היכנסו ל- disneyplus.com, או ליישומון של דיסני+, הזמין במרבית המכשירים הניידים והטלוויזיות החכמות.

בקרת הורים קפדנית במיוחד מבטיחה ששירות דיסני+ ימשיך לאפשר חווית צפייה מתאימה לכל בני המשפחה. מנויי השירות יכולים לקבוע הגבלות גישה לתוכן למבוגרים, וליצור פרופילים המוגנים בקוד לצד פרופילי-הילדים שכבר קיימים, וכל זאת על מנת לתת להורים את הידיעה המרגיעה שילדיהם לא ייחשפו לתוכן לא רצוי.

קרדיט לתמונות: באדיבות דיסני+ ישראל

אולי יעניין אותך

 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו
 רופאי עור סבוקלם צילום עופר חג'יוב

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר