דלק מנטה משיקה אסטרטגיה קמעונאית חדשה תחת הקונספט "הכל בעצירה אחת" ומגדירה מחדש את עולם חנויות הנוחות.
החברה הודיעה היום על מספר שיתופי פעולה ותוכניות ההתרחבות בזרוע הקמעונאות. הרחבת השירותים הקמעונאיים של דלק מנטה כוללת 5 קטגוריות מרכזיות: דואר ישראל, קפה ג'ו, קנייה משלימה, סודהסטרים ומוצרי לייף של סופר פארם.
הקונספט החדש "הכל בעצירה אחת" נבנה מתוך צורך פונקציונלי של הצרכן הישראלי המחפש פתרונות נוחים שיחסכו לו מאמץ וזמן יקר. המהלך פורץ הדרך של דלק מנטה מאפשר לצרכן לבצע כמה שיותר משימות שגרתיות במקום אחד ובשעות גמישות התואמות את סדר יומו העמוס. בחודשים האחרונים החלה החברה בהטמעת האסטרטגיה במגוון סניפים אשר כוללים כבר היום מוצרי מכולת לקניה משלימה הביתה, אפשרות לשירותי דואר, קפה וארוחות איכותיות על הדרך, מוצרי פארמה, פתרונות תקשורת וסלולר ועוד.
אבי בן אסאייג, מנכ"ל דלק ישראל: "אנו שמחים להציג היום את הדבר הבא של חנויות הנוחות על הדרך- "מנטה" – "הכל בעצירה אחת". שיתוף הפעולה עם חברות עסקיות מובילות במשק, תחת קורת גג אחת, משקף את התפיסה החדשה שלנו ואת הפיכת מתחם התדלוק למתחם קמעונאי המספק לצרכן פתרונות פונקציונליים מגוונים בנוחות ויעילות מרבית. הנגישות של מתחמי דלק מנטה הממוקמים על הדרך, השירותים והמוצרים המגוונים, הנדרשים לכל צרכן הנמצא "בדרך" והאיכות הגבוהה המוצעת במתחמים, פותחים בפני הצרכן הישראלי הזדמנות קניה נוחה, יעילה ומהירה במיוחד והכל בעצירה אחת.
"מדובר במהלך ראשון מסוגו בו מתחמי התדלוק של החברה משמשים "כקניונית נוחות" לכל דבר ובחודשים הקרובים בכוונתו להמשיך ולהרחיב את הפעילות הקמעונאית עם שותפות עסקיות נוספות, במטרה לספק מגוון מקסימלי של פתרונות ושירותים והכל בעצירה אחת, ברשת חנויות "מנטה".