דנונה בקמפיין להשקת הגביעים החדשים עם סרט אליו צולמו הזוכים, חבריהם ובני משפחותיהם

חצי שנה לאחר שהזמינה את צרכניה להופיע על כל גביעי דנונה, שטראוס דנונה משיקה את הגביעים החדשים עם תצלומיהם של צרכנים אמיתיים ועולה בקמפיין טלוויזיה בכיכובם של המקורבים של הצרכנים הזוכים.



עופרה שטראוס אירחה בבית שטראוס את הזוכים שיופיעו מעתה והלאה על גבי הגביעים.



מעל ל- 118 אלף אנשים נענו להזמנת דנונה ושלחו את תמונותיהם לאתר המבצע, שניהל 44 מיליון דירוגים. 90 הזוכים צולמו לאריזות דנונה החדשות. המהלך כלל גם קמפיין חסויות בטלויזיה בקולם האמיתי של צרכני דנונה ושילוט חוצות "אישי" עם 60 צרכנים שהופיע באזור מגוריהם.



יונתן אלבום, מנהל השיווק של דנונה ומעדנים בקבוצת שטראוס, אמר כי בעידן של היום, צרכנים מצפים להיות מעורבים ולנהל דיאלוג עם המותג. ההיענות למהלך היתה מעל למצופה; נגענו בצרכנים בהיקף ובעוצמה שלא היתה כמותה בעבר בישראל ואנו גאים להיות המותג שהוביל מהלך כזה לראשונה.



בחצי השנה האחרונה, מאז החל המהלך, מכירות דנונה צמחו ב-14%. נתח השוק של דנונה בחודש פברואר 2008 (טרום התחלת המהלך) עמד על 35.1% לעומת 38.0% בחודש אוגוסט 2008.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל