יונתן אלבום, מנהל שיווק דנונה ומעדנים בקבוצת שטראוס, הודיע היום על השקת מהלך ייחודי, במסגרתו מזמינה דנונה את צרכניה, להופיע על כל גביעי דנונה המשווקים בחנויות.
אלבום: "מדובר במהלך חדשני מסוגו, המאפשר לצרכן, המזדהה עם ערכי המותג, להגיע לרמת מעורבות גבוהה במיוחד – הופעה על המוצר עצמו. המהלך בנוי על נכס ייחודי של מותג דנונה (עיצוב המשלב דמויות המביעות הרגשה טובה ואופטימית), ומיועד לחזק את הקשר האמוציונאלי בין הצרכן והמותג.
אלבום הוסיף כי ההצטרפות פשוטה ומתנהלת דרך אתר האינטרנט- www.danone.co.il . חלק מהצרכנים שיעלו את תמונותיהם לאתר, יופיעו גם בפרסום המהלך, במודעות העיתונות ובפרסום באינטרנט.
המהלך יגובה בקמפיין פרסומי רחב באמצעות משרד הפרסום שלמור, אבנון עמיחי Y&R הכולל: טלויזיה, אינטרנט, סלולאר, עיתונות ארצית ומקומית וילווה בפעילות שטח רחבת היקף בכל רחבי הארץ.
הפעילות החוויתית תאפשר לצרכנים ליהנות ממתחם המציע פעילויות ברוח המותג, טעימות ממגוון מוצרי דנונה, וכמובן את האפשרות להיכלל ברשימת האנשים שיופיעו על גביעי דנונה, באמצעותי עמדות צילום ייחודיות שיהיו במתחם ויחלקו מזכרת אישית לבאי המקום.
בתום תהליך בחירת האנשים שיושפע מבחירתם של גולשי האינטרנט וחבר שופטים, יעלו על המדפים תוך מספר חודשים, כל מוצרי מותג דנונה על מגוון הקטגוריות, עם דמויות האנשים שנבחרו.
אלבום ציין כי הקונספט "אנחנו, מה שאנחנו אוכלים" תחת רעיון המותג "הכל מתחיל מבפנים" ממשיך ללוות את המהלך עם המסר: דנונה מאמינה שהכל מתחיל במה שאנחנו בוחרים לאכול, כי אנחנו, מה שאנחנו אוכלים.