רשת "אפריל" המשווקת מוצרי טיפוח, קוסמטיקה ובישום סלקטיביים, מדווחת על גידול של 50% במכירת בשמים ומתנות בדצמבר, לעומת דצמבר אשתקד.
ארז חלבי, סמנכ"ל השיווק של הרשת אומר כי "השנה אנו רואים מגמה ברורה שבה חודש דצמבר, במהלכו חלים חג החנוכה וחג המולד, הופך לחודש מרכזי מבחינת מכירות ותנועת קונים, לאחר פסח וראש השנה."
חלבי מסביר שבדצמבר קונים בעיקר בשמים ומוצרי טיפוח כמתנות ולא לשימוש עצמי. לדבריו, בקטגוריה של בשמים ב – 100 ₪ בלבד, נמכרו בדצמבר כ – 30,000 בשמים.
לקראת החגים בדצמבר, השקיעה הרשת בקמפיין פרסום למבצע ה"סופר סייל" שערכה כ – 3 מיליון ₪ שיועדו לסרטון פרסום בטלויזיה, שילוט חוצות ומודעות ופרסום בעיתונות. כ- 20% מסך התקציב הושקעו במגזרים הערביים והרוסים.