דקטלון מודיעה על מיתוג חדש, שינוי לוגו ושפה מיתוגית ועיצוב חדשני של יותר מ- 1700 חנויות הרשת בעולם

דקטלון, מותג ספורט רב-תחומי המוביל בעולם, חושפת את המהות החדשה שלה, "Move people through the wonders of sport", ואת האסטרטגיה העומדת מאחורי השאיפה הנועזת להנגיש ספורט חדשני ובר-קיימא לכל אחד. כחלק מהתהליך, דקטלון חושפת את המיתוג החדש שלה, הכולל זהות דינמית לטווח הארוך ולוגו חדש בצורת " Orbit – מסלול".

מאז תחילת דרכה בשנת 1976, דקטלון תמיד האמינה שספורט עוזר לקהילות להיות בריאות ומאושרות יותר. והיום, אנשים זקוקים לספורט יותר מתמיד.

בתחילת המסע הזה, דקטלון כתבה את אמנת ה-North Star שלה, שמשקפת את שליחותה לטובת החברה וכדור הארץ. בהנחיית ה-North Star נולד יעד חדש: Move people through the wonders of sport.

כדי להשיג יעד זה, דקטלון מאמצת אסטרטגיה גלובלית שאפתנית, הכוללת חווית לקוח משודרגת, מחויבות חזקה לקיימות ומודרניזציה כוללת של החברה. ליבה של חווית הלקוח היא מיתוג מחדש המוצג היום.

ברברה מרטין-קופולה, המנכ"לית של דקטלון הגלובלית: "היום הוא יום מיוחד מאוד הן בהיסטוריה והן עבור עתיד דקטלון. כיום, יותר מתמיד, העולם זקוק לספורט. יש לספורט כוח מאחד, והוא יכול לתרום לבריאות הגופנית והנפשית כאחד. בדקטלון, אנו רוצים להשפיע יותר על אנשים, החברה וכדור הארץ באמצעות הנעת אנשים דרך נפלאות הספורט. אני גאה לעבוד יחד עם חברי הצוות שלנו במסגרת North Star – כוכב הצפון שלנו. מדהים לראות את הקהילה המגוונת שלנו מתאחדת כדי לחגוג את מה שעושה אותנו מיוחדים: לאפשר לכל אחד לעסוק בספורט על פי התנאים שלו. אני בטוחה שהאסטרטגיה השאפתנית שלנו, המנחה את אופן העבודה שלנו, תבטיח שדקטלון תהיה מותג ספורט ייחודי המוביל בענף ושאנשים יוכלו לסמוך עליו."

זהות המותג החדשה והשפה העיצובית 

זהות המותג החדשה והבולטת של דקטלון משקפת את שאיפת המותג לעתיד, מבלי לשכוח את שורשיה. לצד הכחול הבולט, היא מקבלת כעת סמל מותג חדש – Orbit – "המסלול" – המבטא תנועה, שאיפה להגיע לשיאים חדשים ומעגליות, העומדת בלב המודל העסקי המקיים של דקטלון.

דקטלון משחררת את מלוא הפוטנציאל של המותג כדי להביא ספורט לכל אחד באמצעות שפה עיצובית חדשה  למותג חדש ופשוט יותר עם 9 קטגוריות מתמחות: Quechua (הרים), Tribord (מים ורוח), Rockrider (אופני שטח), Domyos (כושר), Kuikma (מחבטים), Kipsta (ספורט קבוצתי), Caperlan  (טבע), Btwin (גלישה וניידות בעיר) ו-Inesis (חץ וקשת), ו-4 מותגים מתמחים: Van Rysel, Simond, Kiprun ו-Solognac.

חווית לקוח חדשה המעוצבת על ידי חשיבה דיגיטלית

דקטלון רותמת את כוחו של הדיגיטל ומהפך גלובלי באתר המסחר האלקטרוני כדי לספק חווית קניות חלקה ללקוחותיה בכל זמן ובכל מקום.

שרשרת האספקה הדיגיטלית של דקטלון עברה חשיבה מחדש עם הכלים הטובים ביותר מסוגם ואלגוריתמי בינה מלאכותית כדי לאפשר תחזית מדויקת ותכנון מלאים מדוייק יותר. דבר זה כבר הוביל להפחתה משמעותית בבעיות המלאים ולשיפורים רבים, כולל הפחתת עלויות הובלה, טביעת רגל פחמנית וזמני אספקה.

דקטלון פורצת דרך ומובילה את לקוחותיה לחוויה סוחפת, הכוללת את אפליקציית הקניות 3D שלה ב-Apple Vision Pro בארה"ב.

בחודשים הקרובים, יותר מ-1,700 חנויות ברחבי העולם יעברו שיפוץ עם תפאורה חדשה לגמרי, המציעה ללקוחות ניווט אינטואיטיבי, נראות משופרת של מוצרים, תצוגות פיזיות ודיגיטליות מושכות ואווירה אסתטית.

השינוי בישראל: דקטלון ישראל מחבקת את השינוי ותאמץ אותו בכל האלמנטים השיווקיים שלה, מעבר לזה, השינוי הגדול ביותר יתרחש בהמשך בחוויית הלקוח בחנויות ובפלטפורמות הדיגיטל. את השינויים הפיזיים בחנויות יחלו להטמיע בישראל עוד השנה, החל מפתיחת החנויות החדשות שיפתחו ובהמשך עבור חידוש חנויות קיימות. 

מודל עסקי המבוסס על קיימות

כל הטוב שספורט יכול לעשות לחיי האנשים והחברה לא יכול לבוא על חשבון כדור הארץ.

דקטלון שואפת להיות כוח מניע ולכן היא התחייבה לאפס פליטות CO2 עד שנת 2050. יעדי הפחתת הפחמן הדו-חמצני של דקטלון הם (טווחים 1, 2 ו-3):

  • הפחתה של 20% בפליטות CO2 בשנת 2026.
  • הפחתה של 42% בפליטות CO2 בשנת 2030 ואפס פליטות עד שנת 2050.

דקטלון, המחויבת מאוד להשגת מטרותיה, ניתקה בשנת 2023, השנה השנייה ברציפות, את הצמיחה שלה מפליטת ה-CO2 שלה.

דקטלון עובדת יד ביד עם ספקים ושותפים כדי להדגיש את נושא הקיימות לאורך כל שרשרת האספקה. בשיתוף פעולה עם ספקים, דקטלון שואפת להפחית פליטת פחמן דו-חמצני בתהליכי העבודה ולסלול דרך למודלים עסקיים חדשים המבוססים על מעגליות ומחזורי חיים ארוכים יותר של מוצרים.

המשמעות היא שדקטלון מגדילה את אורך חיי המוצרים ומאפשרת ללקוחות להשתמש שוב, לתקן ולמחזר את המוצרים שלהם.

חדשנות בלב מותג ספורט רב-תחומי

בכל יום, למעלה מ-850 מהנדסים ו-400 מעצבים בדקטלון ממציאים, יוצרים, מעצבים ובודקים ללא הרף חומרים ומוצרים חדשים. התוצאה היא פתרונות ספורט פורצי דרך, הנתמכים על ידי 900 פטנטים.

תרבות זו מעצבת את המבנה של דקטלון שכולל צוותי מומחים כגון Booster Innovation – תמיכה בצוותים מקומיים, Sports Lab – חקר ספורט ודינמיקה של גוף האדם, AddLab – מרכז בניית אבי טיפוס תלת-ממדיים ו-Advanced Design – עיצוב הספורט וחוויות העתיד.

מסתכלים קדימה כאחד

דקטלון שואפת להיות אחד הארגונים השוויוניים ביותר בעולם.

בשנת 2023, צוות ההנהלה של דקטלון הגיע לשוויון מגדרי לראשונה בהיסטוריה שלו, והחברה התחייבה ליעד חסר תקדים לשנת 2026 הכולל מדידת ייצוג, שילוב ושייכות וקביעת סטנדרטים וביצועים גלובליים ברמה הגבוהה ביותר בתחום הגיוון, השוויון והשילוב (DEI).

דקטלון בונה ומחזקת קהילות, כגון נשים מנהיגות ותוכניות נלוות, ויוצרת שותפויות חיצוניות עם מומחים בתחום DEI. בשנת 2023, דקטלון זכתה במודעות בתעשייה, כולל המקום ה-10 בקטגוריית קמעונאות וסיטונאות של פורבס בתור "המעסיק הטוב ביותר לנשים" בעולם.

אודות דקטלון

דקטלון היא מותג ספורט רב-תחומי גלובלי המשרת ספורטאים מתחילים וספורטאים מקצועיים. היא יצרנית חדשנית של מוצרי ספורט לכל הרמות. עם יותר מ-100,000 חברי צוות ו-1,700 חנויות ברחבי העולם, דקטלון וצוותיה עובדים מאז 1976 כדי למלא אחר שאיפתה: Move people through the wonders of sport, לעזור לאנשים להיות בריאים ומאושרים יותר בעתיד בר-קיימא. הרשת נכנסה לישראל באוגוסט 2017 וכיום מונה 10 סניפים, ומציעה מגוון נרחב של מוצרים במחירים שונים.

אולי יעניין אותך

 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349