דרור גנות, מנכ"ל ומייסד חברת ADIO, נבחר לאיש השיווק של חודש מארס 2024

דרור גנות, מנכ"ל ומייסד חברת ADIO, נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש מארס 2024. זאת בזכות הובלת מהלך שיווקי יצירתי וחדשני שהצליח לחבר בין ענקית הסטרימינג Spotify לבין גופי השידור המובילים בישראל.

גנות זכה בתואר יוקרתי זה בזכות תפקידו המרכזי בהובלת המהפכה בצריכת האודיו הדיגיטלי בישראל. בשנת 2012 חזה את המגמה של המעבר לצריכת תוכן אודיו דיגיטלי והקים את ADIO כחברת מדיה המתמחה בתחום זה. ב-2018 חברה ADIO לספוטיפיי כשותפה עסקית בלעדית בכניסתה לשוק הישראלי, ולאורך הדרך צירפה שותפי תוכן מובילים כגון תאגיד השידור הישראלי, ערוצי חדשות ועיתונים.

עם פרוץ מגפת הקורונה ב-2020, חלה עלייה משמעותית בשימוש בשירותי מוזיקה בסטרימינג ופודקאסטים, מגמה שהאיצה את השינוי בדפוסי ההאזנה לדיגיטל. כיום, ADIO היא השותפה הבלעדית של Spotify וגופי השידור המובילים בישראל, ביניהם תאגיד השידור כאן11, Ynet, כלכליסט, גלובס ועוד. 

גנות הצליח להפוך משבר פוטנציאלי להזדמנות לחיזוק המותג וחיבורו לציבור בישראל, והוכיח יכולת שיווקית ויצירתית מעולה.

החברה מציעה למפרסמים לפגוש את הקהלים הרלוונטיים בפלטפורמות האודיו הדיגיטליות השונות, ומספקת תשתיות דיגיטליות מתקדמות לצריכת אודיו בסטרימינג, אונדימנד, פודקאסטים ושירותי מדידה ומוניטיזציה. ADIO פועלת עם גופי טכנולוגיה בינלאומיים מובילים ומשיקה marketplace לרכש מדיה בפלטפורמות האודיו המובילות בישראל.

כיום ADIO היא החברה המובילה בישראל בתחום הדיגיטל אודיו, ומספקת למפרסמים גישה לקהלי יעד רלוונטיים דרך פלטפורמות שונות של אודיו דיגיטלי, תשתיות מדידה ומוניטיזציה מתקדמות, ושיתופי פעולה עם גופי טכנולוגיה בינלאומיים חשובים.

עבור המפרסמים והמשווקים מדובר בהזדמנות להגיע לקהלי מטרה מבוקשים עם אפשרויות טירגוט מדויקות, מדידה ואופטימיזציה. פרסומות האודיו דיגיטלי נכנסות לתוך ואקום שפרסומות הווידאו והבאנרים לא יכולים לפעול בו: האזנה בSpotify, רדיו באינטרנט ופודקאסטים, בזמן נהיגה בכלי הרכב, פעילות ספורט וכדומה. אלה פרסומות מטורגטות והיתרון הגדול שלהן הוא הגעה לכיסוי גבוה במערכות פרסום דינמיות בהתאם לקהלי המטרה ובכל מקום וסיטואציה. "האודיו פועל כשהמסך מכובה" ולכן רלוונטי לכל מהלך שיווקי כחלק ממסע לקוח לפגוש את הצרכנים הרלוונטיים בכל נקודת קצה: תשדירי האודיו מייצרים ערך משמעותי למפרסם שכן פוגשים את הצרכנים הנכונים בזמן שהם בסיטואציות בהן המסך מכובה (לדג' נסיעה, אימון או בזמן העבודה). כיום ADIO מציעה למפרסמים לפגוש את הקהלים בפלטפורמות האודיו המובילות בישראל, Spotify, פודקאסטים ומאזינים לרדיו בדיגיטל.

דרור גנות, מנכ"ל ומייסד חברת ADIO: "הרדיו לא משתנה.. ההאזנה משתנה ועוברת לדיגיטל. הטרנספורמציה בדפוסי ההאזנה ומעבר לדיגיטל ישנו את שוק הרדיו והזדמנות לאקוסיסטם חדש. השינויים בצריכת המדיה והמעבר לדיגיטל לא יפסחו על פורמט האודיו, להיפך, שירותי אינטרנט מהיר, כניסת המכשירים הדיגיטליים לכל כיס, אוזניות שעונים ושלל מוצרי IOT, כלי רכב מחוברים כניסת ענקיות הדיגיטל ומגמת הצריכה הפרסונלית אונדימנד, כל אלה ישנו לגמרי את הדרך בה אנשים צורכים אודיו, יגדילו מהותית זמן ההאזנה בדיגיטל ואת מגוון התכנים המוגשים: live, Streaming, OnDemand, Podcasts, Audiobooks ועוד.

בניגוד לרדיו המסורתי, למעשה, זו הפעם הראשונה מעולם שהאודיו נגיש וזמין ונמצא בכל כיס ולא מוגבל באזורי קליטה ואזורי שידור. תחנות הרדיו המסורתיות חייבות לחשב מסלול מחדש ולהיכנס לשוק הדיגיטל לצד כניסת ענקיות דיגיטל גלובליות, צמיחת שוק הפודקאסטים והאזנה לרדיו באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות."

מנימוקי ועדת השיווק: "דרור גנות ראוי לשבח על חשיבה שיווקית מקורית שהפגין במיזמים שהוביל לאחרונה בחברת ADIO. גנות הפך אתגר משמעותי למהלך שיווקי מצליח במיוחד, תוך התחשבות בצרכי החברה והציבור הישראלי. גנות גילה אומץ רב, כשבחר לנצל פלטפורמות דיגיטליות פופולריות להעברת מסרים חדשניים בנוגע לצריכת תוכן אודיו. הוא הפגין חוש יצירתי ותעוזה בבחירת המסרים ודרכי העברתם לקהל באמצעות פודקאסטים, שירותי סטרימינג ושיתופי פעולה עם גופי תקשורת גדולים. היוזמות זכו לתגובות נלהבות מהתקשורת והציבור, וחיזקו משמעותית את מעמדה של ADIO והקשר הרגשי שלה עם החברה בישראל. גנות הצליח להפוך את ADIO למובילה בתעשיית הדיגיטל אודיו הצומחת, תוך התאמה מוצלחת למגמות הצריכה החדשות".

אולי יעניין אותך

alex6
zohar3
gilad3
ori7
yoni7
anat10

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 של הכפר של עמותת איילים בשדרות לאחר השדרוג צילום באדיבות איילים (2)
 סקופ מחיר 149