ד"ר פישר משקיעה 150 אלף ₪ בקמפיין אינטרנט לסדרת ההגיינה ALCO GEL

חברת "ד"ר פישר" מעלה בימים אלה קמפיין פרסום אינטרנטי לסדרת ההגיינה ALCO GEL, ALCO WIPES.



הקמפיין, בהשקעה של כ- 150 אלף ₪, מדגיש את בעיית ההדבקות במחלות החורף ואת הצורך בשמירה על הגיינת הידיים כחלק ממניעת תחלואות החורף.



הקמפיין, אשר הופק ע"י חברת "ארק אינטראקטיב", בנוי מטיזר אנימציה המעלה את השאלה "מה הולך על היד שלך בחורף?" ומוביל לאתר בו ניתנת סקירה מקיפה על סכנות תחלואות החורף ועל המענה שסידרת ההגיינה של ד"ר פישר נותנת.



כמו כן מוצעת באתר הטבה משמעותית למצטרפים למועדון הלקוחות האינטרנטי של ד"ר פישר.


הקמפיין יעלה באתרים מובילים כגון "וואלה" ו- MSN ויימשך כחודש ימים.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)