לAllmarketing נודע כי האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות קרא לגורמים שונים בנוסף למשרד החוץ לפעול במשותף, בפרויקט מיתוג מדינת ישראל.
יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, סילביה בית הלחמי מסרה כי "אנשי יחסי – הציבור עושים שימוש רב בנושא המיתוג, בתכנון ובבנייה של אסטרטגיה שיווקית עבור הלקוחות. חלק לא מבוטל מחברי האיגוד הישראלי ליחסי – ציבור ודוברות מתמחים בתחום המיתוג, והם חייבים להיות חלק, בבניית הפרוייקט. בהיות, הנושא מאד רלוונטי לנו, נשמח לקחת חלק בעיבוד תכנית לסדנאות וכמובן להיות שותפים לעשייה בהמשך".
בית הלחמי ביקשה לזמן בהקדם דיון משותף בין כלל הגורמים העוסקים בעניין. לדברי בית הלחמי, במיוחד עתה לאור ההשלכות התקשורתיות של המלחמה האחרונה יש להיערך באופן מקצועי בכל הקשור למיתוג מדינת ישראל.
נושא מיתוג ישראל יהיה אחד הנושאים המרכזיים שיעלו לדיון בכנס המקצועי השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות שיעסוק בהשלכות התקשורתיות של מלחמת לבנון השנייה, ויפגיש את מומחי התקשורת מהאקדמיה, את בכירי העיתונאים בארץ ואת אנשי יחסי הציבור. הכנס יתקיים בחודש הבא (7-8 בדצמבר) במלון שרתון בטבריה.