האיגוד הקרדיולוגי יוצא בקמפיין: "אתה סתום"

טל מהרם, איש הייטק, איבד את אחיו אילן לפני 17 שנים לאחר שזה לקה בהתקף לב בגיל 35, ללא סימנים מוקדמים ובשיא כוחו. התסכול על אובדן האח והידיעה שעם קצת מודעות ייתכן והיה ניתן להציל את חייו, הובילו את טל לעשות מעשה למען העלאת המודעות לבדיקות שיכולות להפחית סיכוי להתקף לב.


לאחר שנים בהן גם הבשיל והתבסס כלכלית, החליט טל לחבור לאיגוד הקרדיולוגי בישראל בכדי להרים קמפיין מציל חיים, למשימה התגייס משרד הפרסום M&C סאצ'י שיצר את קמפיין ה"סתומים" קמפיין ששואל ישירות כל אזרח ואזרח בישראל: "תגיד, אתה סתום?"



הקמפיין שעולה לקראת יום הלב הבינלאומי שחל ביום חמישי השבוע (29.9) יורכב משני שלבים: שלב של טיזר "פרובוקטיבי" ושלב התשובה והגילוי שיורכב מאלמנט של הנעה לפעולה לבדיקת האפשרות להימצאות גורמי סיכון למחלות לב.



הקמפיין יתמקד ברדיו, באינטרנט, בשילוט על גבי אוטובוסים ובמודעות בעיתונים.



נשיא האיגוד הקרדיולוגי בישראל, פרופ' מיכאל גליקסון: "למרות שנרשמה ירידה במקרי התמותה, מחלות לב וכלי דם הם עדיין מ"הרוצחים" הגדולים בישראל. האיגוד הקרדיולוגי בישראל רואה שליחות במניעת מחלות והעלאת המודעות לגורמי הסיכון בקרב הציבור למען הצלת חיים".".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)