האינטראקטיביות מתפתחת : יוניליוור מעלה קמפיין פרסום אינטראקטיבי ל-AXE בסינמה סיטי

יוניליוור ישראל ממשיכה למנף את הפעילות השיווקית למותג AXE ואחרי הקמפיינים בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות, באינטרנט, במועדונים וברכבת, היא עולה בקמפיין פרסום אינטראקטיבי ייחודי ל-AXE בסינמה סיטי.



במסגרת קמפיין הפרסום לדאודורנט AXE, תתבצע פעילות אינטראקטיבית, שתיערך בלעדית בסינמה סיטי, בפיתוחה והפעלתה של קבוצת גרטלר דוידוב, במהלכה תוקרן פרסומת של דאודורנט AXE לפני כל סרט שיוקרן בסינמה סיטי. בסופו של סרטון הפרסום תעלה שאלה אינטראקטיבית המזמינה את קהל הצופים לשלוח תשובה מיידית באמצעות SMS. הצופה הראשון שיענה עליה נכונה וישלח את התשובה באמצעות SMS, יזכה בפרס שימתין לו במזנון.



דרור לוסטגרטן, מנכ"ל גרטלר דוידוב, מפתחת הקמפיין האינטראקטיבי וספקית שירותי ערך מוסף למפעילים הסלולאריים, מציין: "פרסום באמצעות פעילות אינטראקטיבית בטכנולוגיות מתקדמות מסייע למיצוב ובידול המותג. בנוסף, העברת מסרים באופן חוויתי מחזקת את ערכי המותג ומניעה את הלקוח לפעולה מיידית".



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)