האלוף האולימפי יוסיין בולט, מגדולי האצנים בכל הזמנים, נבחר לפרזנטור החדש של Epson

אחד האנשים היותר מוכרים ומוכשרים בספורט העולמי, יוסיין בולט, נבחר
לשמש בקמפיין גלובלי רחב היקף, כ׳פנים׳ של מדפסות ה-
EcoTankשל Epson. הוא יככב בשורת קליפים טלוויזיוניים, בערוצי המדיה החברתית
ובשילוט בנקודות המכירה. הקמפיין,

שיתפרס על פני כל יבשת אירופה, כולל ישראל, ירוץ
תחת הסלוגן
Just Fill and Chill
"רק למלא ולשכוח" – ינסה לשכנע את הצופים בנחיצות המעבר למדפסות
המצויידות במספיק דיו, כך שלא צריך לרוץ לחנות כל הזמן כדי לחדש את מלאי הדיו.


״יוסיין הוא השותף האידיאלי עבורינו״, אומר נשיא Epson אירופה, יושירו נגאפוסה. ״מדובר באחד
האנשים המוכרים ביותר בעולם ובעזרת אישיותו הכובשת, נצליח להציג לקהל הרחב את
היתרונות של מדפסות הזרקת הדיו המצויידות במיכלי דיו והנגישות לכל כיס,

בדרך
משעשעת שגם תהיה זכירה לכולם. כאשר יותר ויותר מאיתנו עובדים מהבית וחיי המשפחה
המודרנית נעשים עסוקים ועמוסים יותר, זה הזמן להגביר את המודעות למדפסות ה-
EcoTank שלנו והחיסכון הרב שהן מביאות עימן״.


בולט, המחזיק בשיא גינס עם ריצת 100 מטר שביצע (9.58 שניות) אמר שהוא שמח
להתחבר ל-
Epson ולהפיץ את
בשורת המדפסות וכי הוא משתף פעולה אך ורק עם מותגים שהוא מאמין כי הן יכולות לבצע
שינוי לטובה בחיי הכלל.

״מדפסות ה- EcoTank מסירות רבים מהתסכולים של אלה שעדיין עושים שימוש במדפסות
המצויידות במחסניות דיו מזהמות, אבל, זה הרבה מעבר לכך…
Epson ואני חולקים את אותם ערכים שבונים עתיד טוב
יותר״, אמר יוסיין.

״המדפסות של Epson מסייעות לקהילות לפרוח. בעבורי מדובר ביכולת להראות לאחרים
שחייבים ללכת אחר החלומות, גדולים, או קטנים״.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)