האם נטייה מינית היא גם נטייה שיווקית?

במסגרת הקורס הייחודי בפרסום וניו מדיה, שיזמה הסמסטר הדוקטורנטית גילה אורן במסגרת לימודי התואר הראשון במחלקה לניהול באוניברסיטת בן-גוריון תתארח ביום שני הקרוב (16.5) ענת ניר,שהרצאתה עוסקת בנושא מצעד הגאווה והקהילה ההומו לסבית כסגמנט שיווקי.



ההרצאה מהווה נדבך נוסף בתמונה הרחבה הנרקמת בפני הסטודנטים במהלך הקורס, וכוללת את הנושאים החדשניים ביותר בתעשיית הפרסום והשיווק.ניר, בעלת ניסיון של 12 שנים בהפקת אירועים, פסטיבלים, במות ומצעדים לקהילה הגאה והיא אחת ממקימות Over the Rainbow– משרד המתמחה בפרסום לקהילה הגאה.



לדברי גילה אורן, קיום אירועים, אטרקציות ופעילויות חווייתיות הם חלק מאמצעי השיווק המודרני והשימוש בהם על ידי גורמים מסחריים הולך וגובר. "ניר תעסוק בהרצאתה בהיבטים השיווקיים והפוליטיים של מצעד הגאווה וגם בדיאלוג שמתקיים בין המאבק לזכויות אדם של הקהילה לבין הרצון להיות חלק וליהנות מלגיטימציה ממסדית.היא תציג את הסגמנט הגאה ואת הטיעון שמדובר בפלח בעל מאפיינים שיווקיים ייחודיים ולא רק כאלו הקשורים בהעדפות מיניות.נבחן את התהליך בו חברות מסחריות מזהות בסגמנט הגאה פוטנציאל שיווקי, רואות בו קהל מטרה מובחן ומבצעות אליו פנייה ישירה", אומרת אורן.



ראש המחלקה לניהול בפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר באוניברסיטה, פרופ' שי דנציגר, ציין כי הקורס מפגיש את הסטודנטים עם שורה של מרצים מן השטח בתוך מסגרת תיאורטית הסוקרת את התפתחות הפרסום והשיווק תוך התמקדות במגמות המאפיינות את העידן החדש."הקורס הוא חלק ממדיניות המחלקה לשלב גם היבטים יישומיים ומפגשים עם מנהלים, במסגרת הלימודים", אמר פרופ' דנציגר.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר