האקדמית ת"א יפו בקמפיין רדיו ואינטרנט

האקדמית ת"א יפו יוצאת בקמפיין רדיו ואינטרנט לביה"ס לממשל וחברה ולביה"ס למדעי המחשב באמצעות פרסום פוגל Ogilvy. הקמפיין ממשיך את המסר: "אל תיכנע לבינוניות". הקמפיין של ביה"ס למדעי המחשב מתחבר לגל ההתעוררות בשוק ההייטק ולביקוש העולה. הקמפיין של ביה"ס לממשל וחברה מאמץ את הסיסמא "אל תיכנע לבינוניות", ושם לעצמו מטרה להחדיר אנשים איכותיים למוסדות ציבור וארגונים לשינוי חברתי, בין השאר באמצעות סטאז' במוסדות אלו. הקמפיין יימשך שבועיים.



הקמפיין, בהיקף 500 אלף שקל, באמצעות פרסום פוגל Ogilvy.


אולי יעניין אותך

pexels-photo-8472919_1726033750064

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)