רשת הבורסה לתכשיטים יוצאת בקמפיין סילבסטר נוצץ במיוחד הפונה אל המגזר הרוסי, ומבטיח הנחה של 50% על כל קולקציות היהלומים של הרשת ומבחר שעוני היוקרה מבית מותגי ורסצ'ה ודוקסה הבינלאומיים.
הקמפיין יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן–נתן, שנערך בתקציב של 100,000$. הקמפיין כולל פרסום באתרים דוברי רוסית באינטרנט, קמפיין טלוויזיה בערוץ 9 ופרסומות במגזינים יוקרתיים, וכולל גם פעילות אינטרנט ייחודית, במסגרת סקר שמות חיבה לאנשים שאוהבים – שיאפשר למשתתפים להשתתף בהגרלה של טבעת יהלום יוקרתית בשווי 18,500 ₪.
מהנהלת הבורסה לתכשיטים נמסר: "חגיגות הסילבסטר נחשבות לתקופה המבוקשת ביותר לרכישת תכשיטי יהלומים, ועל כן אנו בוחרים בתקופה זו להציג את המבצעים האטרקטיביים ביותר, על מנת לאפשר ללקוחותינו ליהנות ממבחר הקולקציות היוקרתיות של הרשת. לשם כך נערכנו השנה עם קמפיין רחב בכל המדיות".